دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

شب امتحان (طنز)

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ب.ظ

شعر شب امتحان (طنز)

بی همگان بسر شود ، بی تو بسر نمیشود

این شب امتحان من چرا سحر نمیشود !؟

معلمم که سر زده ، دوش به خوابم آمده

گفت که با یکی دو شب ، درس به سر نمیشود !

عقل به افراط زدم  ، گیج شدم قاط زدم

ساز زدم  داد زدم ، باز سحر نمیشود!

استرس است و امتحان ، پیر شده ست این جوان

دوره آخر الزمان ، درس ثمر نمیشود!

مثل زمان مدرسه ، وضعیت افتضاح و سه

به زور جبر و هندسه ، گاو بشر نمیشود!

مهلت تصمیم گذشت ، کشتی ما به گل نشست

خواستمش حفظ کنم ، وای دگر نمیشود!

هر چه بگی برای او ، خشم و غضب سزای او

چونکه به محضر پدر ، عذر پسر نمیشود

رفته ز بنده آبرو ، لیک ندانم از چه رو

این شب امتحان من ،دست بسر نمیشود

توپ شدم شوت شدم ، شاعر مردود شدم

خنده کنی یا نکنی ، باز سحر نمیشود...!

مردود الشعرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۲
مجتبی فتحی

نظرات  (۴)

۳۰ آذر ۹۲ ، ۰۰:۰۵ باقلا فروش جهنم
واقعا عالی بود
لذت بردم
اوکی؛زیبا بود!
ااااووووووووففففففف عجب شعری!!!
۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۱:۵۶ تریاک فروش جهنم
البته من که از این شعر بیروی نمیکنم چون من درسم خیلی خوبه البته تعریف از خودم نباشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی