دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

پل خربگیری

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

دبیرستان که بودیم یه معلم ادبیات داشتیم به اسم آقای نداف!اینو از من نشنیده بگیرید خیلی اذیتش میکردیم ! میدونید من دانش آموز همین دبیرستان بودم که الان مدیرشم ! اونوق اسمش دبیرستان رجایی بود ! خلاصه این آقای نداف دزفولی زرنگ ناقلا صبر کرد تا ایام امتحانات شد!چشمتون روز بد نبینه یک(yak) امتحان سختی گرفت که هممون با کله افتادیم!سر جلسه امتحان هممون داد و بیداد میکردیم که این سوالاتو از کجا آوردی! آروم و با یه برق موذیانه تو چشاشو یه احساس غرور ناشی از انتقام گرفتن از ما بادی به غبغب انداخت و گفت:امروز روزیه که من دم پل خربگیری ایستادم.

آدما رو رد میکنم خرا رو نگه میدارم ! البته من از پل رد شدم خدا رو شکر! بچه ها! تو ایام امتحانات تا میتونید درس بخونید که بتونید مثل مدیرتون از پل خربگیری سربلندو سرافراز رد بشید و نگیرندتون!از شوخی گذشته تو ایام امتحانات هر کاری غیر درس خوندن دارید بذارید  کنار و  فقط درس بخونید!به قول دکتر شریعتی:فرزندم اگر خواهی محتاج کسی نشوی بخوان بخوان بخوان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۸
مجتبی فتحی

نظرات  (۹)

"بادی به غبغب انداخت"

خو مگه بوقلمونه؟؟؟
"این آقای نداف دزفولی زرنگ ناقلا"!!!

جلل الخالق!!!

زبان فارسی رو کله فرستادی تو سراشیبی
۰۷ دی ۹۲ ، ۲۳:۲۹ باقلا فروش جهنم
این yak و خوب اومدی!
الآنم آقای موسی زاده دم پل خر بگیری وایساده هر طوری هم بخوایم دست به سرش کنیم نمیشه!
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۵ یه بدبخت
بابا ما اگه 15 بگیریم کلامونو پرت میکنیم هوا.حالا میدونم که شما 15نگرفتی!!!!(لطفا نمره ی واقعی خود را ذکر کنید).با تشکر.
سلام .چرابرا کلاس بیش تجربی کلاس های کنکوری رو برگزار نمیکنین؟
]اینقدر از خودت تعریف نکن جناب مدیر
اوووففففف خر
۲۹ آذر ۹۲ ، ۱۱:۲۱ دست پرورده خودتون!
آقا جان جملاتت ضدو نقیضه!
اولا : که هممون با کله افتادیم!
دوما : البته من از پل رد شدم خدا رو شکر!
نتیجه؟ ...
گمونم قضیه قضیه منو کشتنه!
پاسخ:
اگه تو واقعا دست پرورده من باشی اولا اینقد بی ادب نبودی دوما متوجه میشدی با کله افتادن برا آدمای مختلف مختلفه!برا آدمای باهوش و درجه یک مث آقای مدیر گرفتن نمره 15 هم میتونه افتادن باشه!
والا بخدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی