دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

بهترین مدرسه!

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۴ ب.ظ

مدرسه احمدی روشن جایگاه بهترین هاست!بهترین مدرسه،بهترین مدیر،بهترین معاون ها،بهترین دبیران و بهترین بهترین دانش آموزان و در نهایت بهترین پزشکان،مهندسان،دبیران و در یک کلام بهترین آینده سازان ایران زمین!ما هنوز ابتدای کار هستیم!به یاری هم همه چیز درست میشه!به من کمک کنید بچه ها!کمکم کنید که مدرسمون بهترین باشه!میدونم نقطه ضعف زیاد داریم،کمبود زیاد داریم،دانش آموزای غیر نمونه هم داریم ولی اینا نمیتونن مانع پیشرفت ما بشن!اینا تو اراده ما برا بهترین بودن گم میشن ایشالا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۵
مجتبی فتحی

نظرات  (۶)

یکی دوتا پیشنهاد داده بودم یکی برا پاکسازی رود کارون و جلسه تقویت مدرسه.
پاسخ:
یادم بیار تو مدرسه
اگه خواستین آقای فتحی با دانش آموزان برتر هر کلاس مثل جلسه اولیا مربیان یه جلسه بزار هرکسی هر نظری داره بگه که میتونه خیلی باعث پیشرفت مدرسه بشه
شایان خودتو قاطی زرنگا نکن
نمیدونم اینو که میخوام بگم چه قدر قبول میکنین ولی یه جلسه با منو واله وفرجوند بزار در مورد همین بهتر کردن دبیرستان بذار من یکی نظرات خوبی دارم.
پاسخ:
ok
لطفا بخش نمونه سوالات رو فعال کنید
پاسخ:
سایت که راه افتاد ایشالا انجام میشه!
خودم یکیشونم انشا اله با همت شما از فردا شنبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی