دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

حسن غفاری پور

فرهاد اله

ابوالفضل فرجوند

علی زاده محمد

رضا شعبانی

حسین فرجپور

احسان قاسمی

علی محمد زاده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۷
مجتبی فتحی

نظرات  (۴)

حالانگفتین چی کار باید بکنم تا اخلاخم خوب بشه؟اخه میدونین اگه من از نظر اخلاقی هم مثل درس و مشارکت در کلاس بودم مدرسه رو منفجر میکردم.....
ن من رضا نیستم. حالا میگن چی کار کنم تا اخلاقم بهتر بشه؟
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۰۶ حالا بماند
این ها رو به ترتیب نوشته اید
پاسخ:
نه سه نفر اول در یک سطحن.نفرات بعدی هم نفرات برتر کلاساشون هستن.چن روز دیگه کل امتیازات رو به ترتیب میزنم تو وبلاگ
من باید بدونم چرا به من نمره اخلاق ندادن؟
پاسخ:
چون اخلاقت خوب نیست رضا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی