دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

نفرات برتر دوم تجربی

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۲ ق.ظ

1-حبیب حیدری 19/91

2-رشید عیسوند 18/91

3-رضا شعبانی 18/84

4-شایان کلانتر 18/76

5-علی امامی 18/46

6-محمد فتحی 18/10

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
مجتبی فتحی

نظرات  (۷)

آقا مجتبی من دارم میخوابم شب خوش از من میشنوی شما هم بخوابین که فرداسر حال ببینمتون
بابا بد خواب شدم با این فوتبال حالا کی فردا پاشه بره مدرسه



همیشه ما میبینیم که آدما استیو جابز رو تحسین میکنن، گاهی از روی تعصب، گاهی از روی علمشون، گاهی فقط به خاطر لوگو سیب و گاهی هم فکر میکنن شاید کلاس داره اما براستی چرا؟ تصمیم گرفتیم تا با مطالعه واقعیات از کتب مستند هر از چند گاهی نگاهی به برخی خصوصیات جالب استیو بندازیم تا شاید شناخت ما رو بیشتر و درکمون رو عمیقتر و حتی علاقه یا عدم علاقمون به او را منطقی تر کنه. امشب میخوام از قصه کلید هوم آیفون شروع کنم
وقتی استیو جابز بهترین مهندسان خودشو درگیر پروژه فوق سری ساخت تلفن همراه آیفون کرد در واقع درگیر یک نبرد تمام عیار شد. اپل هیچ سابقه ای در ساخت تلفن های همراه نداشت و این پروژه برای شرکتی که هیچ تجربه ای در این زمینه نداشت کار عظیمی بود. یکی از دلایل اصلی استیو جابز برای اجرای این پروژه این بود که به نظر او گوشی های همراه شرکت های آن زمان بیش از اندازه پیچیده بودند و او عاشق سادگی بود. این یک مبارزه به تمام معنی برای مردی بود که خود را متعهد به دقت در جزئیات و در عین حال سادگی میدانست.
به این ترتیب استیو از همان ابتدا مصمم شده بود که گوشی همراه ساخت اپل باید تنها "یــــک" کلید داشته باشد. مهندسان شرکت اپل در جلسات هفتگی خود بارها به او گفتند که ساختن گوشی همراه که فقط یک کلید داشته باشد محال است، نمیشود تنها با یک کلید هم داخل برنامه ها رفت هم خاموش و روشن کرد هم کارکردها را تنظیم کرد ، هم به اینترنت وصل شد و هم از باقی امکانات گوشی استفاده کرد!
اما استیو شکایت های آنها را نمیشنید او مدام اصرار داشت و میگفت: "این گوشی بایـــــد فقط یــــــک دکمه داشته باشه، راهشو پیدا کنین"
گرچه استیو در آن زمان اسطوره خلاقیت و حلال مشکلات همکارانش در ارائه راهکار بود اما او نمیدانست که چطور میشود گوشی را طراحی کرد که فقط یک دکمه داشته باشد اما او به عنوان مصرف کننده نهایی خود را نگاه میکرد و راحتی را میخواست و مدام همان را تکرار میکرد و مهندسانش را به یافتن راه حل های ممکن وا میداشت و البته که شما کاربران بروزرسانی آخر قصه را میدانید... آیــــفـــــون تنـــــها با یــــــک کلــــــید ساخته شد.
با سلام...باید عرض کنم که ماشالا بچو تجربی...سال دیگه پرچم کلاس ریاضیو میاریم پایین...مرد باشید و همکاری کنید...
سلام اقا صبح غالی متعالی...................................
پس ریاضی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۸ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی