دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

ورودی های پیشگامانی یا پیشگامانی های ورودی

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ

اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی

دبیرستان نمونه دولتی 

ردیف

سوم الف

 

ردیف

سوم ب

1

امیرحسین ابراهیمی

19

علیرضا احمدی آزاد

2

سلمان اسکندری

20

علیرضا اسمعیل چگنی

3

علی اسکندری

21

صادق افراسیابی

4

امین افرایی

22

علی الیاسی

5

محمد مردانی

23

کیارش مریدی

6

امید کریم زاده

24

رضا بهداروند

7

علی حسین زاده

25

مهدی حیدرعلی زاده

8

حسین حیدر زاده

26

بهنام فتاحی

9

محمد حیدرزاده

27

سعید مرادی سلطانی

10

احسان کریمی

28

عباس زاده اسد

11

امیرمحمد کلهری

29

حسین سرداری

12

ایمان زاده محمد

30

سبحان صادقی

13

مهدی سلطان محمدی

31

کیومرث صفری

14

ابراهیم شاهمرادی

32

امیررضا طالبی

15

سینا فتاحی

33

محمدمختارپورچهاربری

16

محمدرضا قاسمی

 

 

17

   پویا قرابی

چینش دانش آموزان

در این جدول بر اساس رتبه

و نمره نمی باشد

18

ارسلان منصورزاده

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۱۸
مجتبی فتحی

نظرات  (۲۴)

۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۳ بووووووووووق
آقای فتحی اگه می شه شما اسامی رو به ترتیب بزنید آقای بهداروند که.......
سلام ممنونم از اقای ناشناس عزیز قربون تربیتت برم فدایی داری فرهاد گرامی نوشته های من ب کسس مربوط نیست من مث تو که برا اقای فتحی خودشیرینی میکنی نیستم و از توجه دیگران متنفرم لازم به ذکر که بگم اقای فتحی ادب و شخصیت از درس و نمره نیست
پاسخ:
نموم کنید لطفا
آقای فتحی برای شما هم متاسفم.این فرهاد فرهاد که این همه پزش رو میدادی این بود این اون کسی بود که ازمون میخواستی الگومون باشه.اول بهش ادب یاد بدید بعد بگید بهتریننه.بهترین بودن که فقط توی درس و گرفتن نمره 20 نیست.
۳۰ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۲ فرهاد اله
همونطور که گفتی ازت غلط املایی نمیگیرم و کاری با نوشتار افتضاحت ندارم بگذریم
گفتی عاقل و بالغ با خودت که نبودی درسته؟
میدونی چیه فک کنم کمبود داری و میخوای بقیه بهت توجه کنن ولی بدون این راهش نیست...
اقای فرهاد الله این مزاکره بین چند نفر عاقل و بالغ و نیاز ب وکیل و وصیع ندارن درست هم صحبت گن خفشه واقعا حرف ادمای کم ادب و ب کسی این ماجراربط نداره اقای فتحی شما که تو نظری نوشته خفه شید رو تایید نکنید فردا حرف هایی بچه ها میزنن که نباید بزنن
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۷ فرهاد اله
لطفا خفه شین.......
سلام اقای . ...تو رو خدا بحثو نکن سه نفر این اقای هر کی همون اقای یکی ی تازه اقای......تو تنها ادم با ادبی بودی که تو نظرا دیدمش باریک الله لطفا جواب منو بدید . هرکی همون یکیه بی حواسی اسمشو عوض کرد جواب منم نمی ده ؟؟؟اونوقت به من میگه نرو تو افتاب کلت داغ میکنه....بگو لطفا مگه میشناسیش ها؟چرا فامیلشو میخوای
اقای هرکی حداحقل اول فامیلتوبگو.لطفا
ببین من به هیچ کی بی ادبی نکردم کاری با کسی هم ندارم حتی با اقای فتحی که تو عاشقشی همه دوسش دارن کارمن حرف های من دیکه تنوم شده بود غلط املایی هم نگیر منم خیالت راحت تو افتاب نمی دم بی ادبی هم نکردم تو هی خشت پایینو بکش ماجرا صد سال پیش پیش مدیر دبیزستانی که تو درس میخونی منم خوندم و می خونم........
آقای من ماجرا بین دو نفر نبوده بین تو و مدیر دبیرستانیه که من دارم داخلش درس میخونم.مدیری که عاشقشم بخدا.پس مواظب حرف زدنت باش لطفا.در ضمن توحین نخ توهین(تو آفتاب راه نرو کللت گرم شده)
ماجرای من حل شد بحثم تموم شد انگار مخ شما مال ما قبل تاریخه چقدر عقبی واقعا تازه اقای فتحی شما هم لطفا نظرای توحین امیز رو تایید نکنی...
اه چقد چندشه این من!!!!!
اقای ناشناس این ماجرا بین من و اقای فتحی جواب دادن اقای فتحی هم برام مهم نیس و ببخشید به تو هم مربوط نیس تو این بی کاری کار از کجا که تو رو بزارم سر کار من نگفتم از تو متنفره تازه تلاش کردم که امسالم هستم نگفتم از خدامه درضمن از بچه های تازه ای یا سابق لطفا جواب بده..
ما دانش آموزان پایه دوم امسال انزجار خود از آقای من و حمایت همه جانبه خود را از آقای فتحی را اعلام میداریم
چی میگه این من.دو روزه همه رو سر کار گذاشتی که از آقای فتحی متنفری خوب مثل بچه آدم بگو چه مرگته چرا متنفری.از پریروز صد بار رفتیم تو نظرات که ببینم چته چی تو دلته.خیلی هم دلت بخواد که تو مدرسه آقای فتحی باشی
فتحی ناراحتم بیشتر از هر چیزی که فکر کنی شرمنده سلامم یادم رفت دلم ازت پر فتحی پر......
بیا اقای فتجی هر حرف دل حرف دل منتظرم منتظرم اینه هان اینه ببحشید بیا اینم یه مورد بب عدالتی اعصابم خورد شد ازت متنفرم اگه نظرمو تایید نمی کردی بهترم بود .......
اقا پا گذاشتی رو عدالت دیگه فتحی سابق نیستی اقا پارسال که کلاس اول بودم ارزوم بود سال اینده هم اینجا باشم ولی امسال که اومدم پشیمونم از بی عدالتی میترسم دلم واسه کلاس اولم و دوستای سابقم و احمدی روشن سابق تنگ شده بیا اقا این حرف دلم حتما نیش خند زدی بهم گفتی بچه واسه اونایی که امسال میان این جوری دیدنتون اسونه واسه من نه که پارسال فتحی سابقو میشناختم نه اقا نه این مشکلیه که امسال با این که شرو نشده داریش الانم سال ایندس که شما میگید چطور میخای درستش کنی اقا....
سلام اقا تنها کسی که رک بهت گفت من بودم من فک کردم نظرمم رو تایید نمی کنید چه برسه به این که دنبالش کنی اقا وقتی اسمم و مشگلمو بگم تلاشام به باد میره برای این که در بیام خیلی درس خوندم اول خواستم بگم چرا خیلی ازت متنفرم بعد پشیمون شدم......وضعیته دیر یا زو ظاهر میشه......
پاسخ:
بگو آقا هر چی تو دلت هست بگو.شاید برا سال بعد کمکون کنه.شایدم تو قانع بشی.منتظرم
اقا ببخشید که گفتم ازتون متنفرم ینی متنفر نبودم ولی متنفر شدم من شاگرد احمدی روشنم که از اول رفتم دوم میترسم از این که امسالم تو مدرستونم امسالم قبول شدم میترسم با این وضعیت ظلم زیادی به احمدی روشنای سابق شه کاش هر سال کلاس اول تکرار میشد کاش...........لطفا اگه لایق جواب بود جواب بدید..
پاسخ:
نگفتی چرا از من متنفری؟کدوم وضعیت کدوم ظلم؟
سلام اقای فتحی ازت متنفرم کاش می پرسیدی چرا؟؟؟؟ببخشید که اینو میگم
پاسخ:
چرا؟
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۹ خدا و صداقت, ومن
نه اقا اولای مدرسه ما که میرن دوم دوما که میرن سوم مال مدرسه ی خودمون ینی هیچ کدوممون از مدرسه برا سال اینده در نیوردن لطفا جواب بدید.
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۰ خدا و صداقت, ومن
سلام اقا پذیرفته شدگان مدرسه خودمون کو؟؟؟ااقا لطفا خواهش میکنم جواب بدید.
پاسخ:
ینی چی؟زدمشون که!
لطفا همه ی پذیرفته شدگان رو بزنید
پاسخ:
تا حالا فقط اینا به دستم رسیدن.آماده که شدن میزنم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی