دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

نمونه های ورودی یا ورودی های نمونه

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ق.ظ

1-امیرمحمد فرجوند   ابن سینا ترکالکی

2-کامران قنبری            ابن سینا ترکالکی

3-مهدی جعفری           مهددانش سماله

4-روح اله راشدی        مهد دانش سماله

5-عرفان وردیپور          مهد دانش سماله

6-بهزاد نصیری             مهد دانش سماله

7-حسن رحیمی            مهد دانش سماله

8-بنیامین بیدکانی     مهد دانش سماله

9-امیرمحمد نامداری  امام حسن مجتبی(ع)گتوند

                                                                                                                                                                                                                            

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۱۹
مجتبی فتحی

نظرات  (۱۶)

ماشالا به بچه های ترکالکی
سلام اقا خوبید؟چی شده نیستید؟راستی اون مطلب قبل خواب عالی بود اونو گرفتم چاپ کردم زدم تو اتاق عالیه به همه هم گفتم واقعا ممنونم ممنونم
باشه اقا موفق باشید تو پیگیریتون من که زور نگفتم که عصبی شدی اقا......
پاسخ:
از شما ناراحت نشدم عصبانیتم بخاطر اون شرکته که این همه وقت سرکارمون گذاشته
سلام اقا میگم نمی خواید یه رمز بدید به سایت که برا عموم نباشه. ... ؟؟لطفا جواب بدید
پاسخ:
بابا با اون شرکت طراح سایت مشکل پیدا کردیم فعلا که مرتب دارم پیگیری میکنم براش
سلام اقای یکی خیلی هم خوبه به به بعضی ترانه رو نمیشه گذاشت ولی این خوبه اقای فتحی هم هنوز نذاشنه که من و تو دعوا کنیم و هی بگی اه اه
خیلی هم با این آهنگ که میخواد بزاره مشکل دارم،،،،،،،،اه اه اه اه اینم شد آهنگ؟؟؟؟

اگه ی آهنگ درست حسابی بذاره مشکلی نیست.
سلام اقا طرفدار المان هستید یا ارژانتین؟؟؟لطفا جواب بدید...
سلام اقای یکی حتما اقای فتحی اهنگ میزاره تو چه مشکلی داری؟؟
اصلا آهنگ نذاری
سلام اقا جاتون خالی واسه سحری خواب رو ترجیح دادم بلد نشدم بلد شدم اب خوردم تا شب کارم تموم ای خدا!!!!
باشه اقا مگه چی ولی یه سوال فنی چرا از تجربه دیگران کمک نمی گیرید پدر مادر میگن این اقای تو منظورشون اسم منه وقتی یه چیزی بخواد سر ادمو مو میخوری فک کنم کم کم سر شما رم دارم میخورم ببخشید....
سلام اقای فتحی خوبید حالتون خوبه؟؟اقا اهنگ چی شد ؟عصبی نشید با خون سردی جواب بدید.....
پاسخ:
بابا بخدا نتونستم یه آیتم داره باید فعال بشه پیگیرش هستم
اقا به طاها به یاسین دو ممنون خواهش میکنم یا هر چی که باشه
پاسخ:
باشه اگه شد حتما 
سلام اقای فتحی اهنگ لطف نمی کنید بزارید رو سایت کشتیمون بابا ..لطفا جوابمو بدید
پاسخ:
سلام.چه آهنگی؟
سلام همه ورودی ها همین ها هستند
پاسخ:
نه تا حالا اینا رو من شنیدم اطلاعات جدیدی گرفتم میزنم
آقا از نواب صفوی کیا در اومدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی