دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

برنامه درسی سال 94-93

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱
مجتبی فتحی

نظرات  (۳۲)

ای خاک تو سر مملکت اینا که شاگرد زرنگن نمونه دولتی هستند اینقدرغلط دارند دیگه وای به حال اون تنبلا فکر کنم بد نباشه دوباره یه دیکته براشون بزارین
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۱ عــــــــــا ر فـــــــــــ
سلام آقای فتحی اگه میشه پنج شنبه رو سبک تر کنید
روز اخری هیشکی انرژی نداره
یا ممکنه پنج شنبه برا یکی کار پیش بیاد اگه نیاد خیلی ضرر میکنه
ما پارسال هم همین مشکل رو داشتیم
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۱ یکی از اون یازده تا
اقا تورو خدا......یه زنگ تیره هم برا دوم تجربی بزارین......همه کلاسها تیره دارن بجز ماا.....
پاسخ:
مگه دست منه آخه این برنامتونه.در ضمن تمام تیره ها با فوق برنامه پر میشن
آقای فتحی بخاطر اشکان زنگ ورزش کلاس ریاضی رو عوض کنین
حالا راه نداره اینا اینقد اصرار میکنن؟ چه کنه ان بخدا! یه زنگ ورزش میخواین برین حالا اول یا آخر انگار بعدش میخوان فیزیک اتمی بخونن! هرچی مدیر گفت! دروغ میگم آقای فتحی؟
حالا راه نداره اینا اینقد اصرار میکنن؟ چه کنه ان بخدا! یه زنگ ورزش میخواین برین حالا اول یا آخر انگار بعدش میخوان فیزیک اتمی بخونن! هرچی مدیر گفت! دروغ میگم آقای فتحی؟
بنده وکیلم؟؟
آقای فتحی من خیلی التماستون کردم که زنگی ورزش کلاس ریاضی رو عوض کنید ولی شما روی منو زمین گذاشتی.آقای فتحی برای بار سوم عرض میکنم :آیا بنده وکیلم از شما درخواست کنم که زنگ ورزش کلاس ریاضی رو عوض کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه رو یه کم سبک کنید اغای فتحی و زیست شناسی رو از اخر هفته بردارید مرسی جهت همکاری خخخخخ
برنامه از این داغون تر نبود بزارین وژدانن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باز هم برنامه ی بدرد نخور
آقای فتحی پ هیچ چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ شما هر کاری که میگید ما انجام میدیم حالا ما یه چیز از شما خواستیم شما نمیخای انجام بدی
پاسخ:
من ازتون میخوام زنگ اول برید ورزش.انجام بدید.
آقای فتحی برای زنگ ورزش کلاس ریاضی چیکار کردید؟
پاسخ:
هیچ
از نظر درسی نمیگم.تجربه ثابت کرده با یه معلم تو یه روز نارضایتی پیش میاره......
آقا شنبه ما زنگ اول زیست داریم و زنگ آخر زمین که هردوتاشون هم با آقای تاجدی هستن بهتر نیست یه فکری واسشون بکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
برنامه جور نمیشد جور دیگه.درساشون که فرق میکنه مشکلی پیش نمیاد
آقای فتحی اگه زنگ ورزش کلاس ریاضی رو عوض کنی در عوضش من هم خوب درس میخونم تا بزنم روی دست مهدوی
آقای فتحی لطفن زنگ ورزش دوم ریاضی رو بزارین زنگ آخر،زنگ اول خیلی بده
سلام اقای فتحی من از بچهای سوم ریاضیم .ما چهار شنبها دو زنگ فیزیک داریم مثل پارسال، خواهشن یه کاری بکنین خسته میشیم
پاسخ:
اوا!
آقای فتحی، انسان راست میگه چون منم رشتم ریاضیه.آقای فتحی ما بعد از تربیت بدنی فیزیک داریم با آمار. لطفا مسئولین پیگیری کنند.
آقای فتحی شما که میدونی حرف من درسته چرا زنگ ورزش کلاس ریاضی رو عوض نمیکنی؟
آقای فتحی دیگه هیچ راهی نداره که زنگ ورزش کلاس ریاضی رو عوض کنی؟
سلام اقای فتحی ؛ لطفا یا برای همه ی کلاس های تیره بزارید یا برای هیچکدوم نزارید ؛ اینطوری ک نمیشه یه کلاس تیره داشته باشه یکی نه ؛ لطفا منصف باشید
آقای فتحی به نظر من شما اشتباه میکنین. آخه شما که زنگ ورزش کلاس ریاضی رو گذاشتی زنگ اول باید به این هم فکر میکردی که وقتی ما ورزش میکنیم پر میشیم از عرق بعد درس های رشته ی ریاضی هم سخته. آخه ما چطور با اون عرق ها درس بخونین.
پاسخ:
گیرم هم حرف شما درست ولی بالاخره یه کلاس باید زنگ اول باشه یا نه!
سلام اقا هستی
برنامه امسال اقا واقعا بهتر از پارسالیه ممنونم''
آقای. فتحی تو رو خدا زنگ ورزش کلاس ریاضی رو تغییر بده و بزارش زنگ آخر. آخه چون بچه ها زنگ ورزش رو دوست دارند به همین خاطر از زنگ اول با اشتیاق درس میخونن تا به زنگ آخر برسن.آغا زنگ اول اصلا خوب نیست تغییرش بده
پاسخ:
نه اینجوری بهتره عزیزم زنگ اول میرید ورزش بعد با یه بدن آماده و فکر راحت میشینید پای کتابهاتون(از این زاویه نگاه نکردی بهش)
آقا اگه زنگ های تربیت بدنی داخل سالنه به نظر من اگه بزاریش بعد از تایم مدرسه بهتره
پاسخ:
از لحاظ قانونی منع داره به عبارت دیگه مسئولیت داره
اول برنامه خوبیه.ولی ما دو زنگ ریاضی داریم که دوتاشون زنگ آخرن و قبل ازیکیشون ورزشه(البته اگه من اشتباه نکنم) خودتون هم میدونین ریاضی زنگ آخر بازده نداره به خصوص اگه قبلش ورزش کنیم...............
پاسخ:
یکیش زنگ دومه که.حالا سعی میکنم اگه شد جابجاش کنم.در هر صورت یه کلاس باید بره زنگ آخر.شما از دو روزه ریاضی یکیش افتاده زنگ دوم.میدونی بهترین زنگ زنگ دومه
آقا میشه در باره این برنامه نظر بدیم یا نه؟
پاسخ:
نظر بده
اگه دبیرا معلوم شدن همین برنامه رو با اسم دبیرا بنویسین لطفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۷ محمد علیزاده
سلام.اقای فتحی روز های اول هفته درس های اسون رو گذاشتی بعد روز های اخر رفتی سخت هارو گذاشتی.لطفا اگه میشه بررسی کنید.
پاسخ:
سلام.تا حدودی نظرتو قبول دارم نهایت سعیمو کردم ولی بهتر از این نشد.بعضی دبیرا مثل آقای آغاجری چون از اهواز میان فقط آخر هفته میان.در هر صورت هفته که اول آخر نداره هر روزش واسه خوندنه مخصوصا برا سوما
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۵ عرفان اقوامی
آموزش تصویری زیرنویس کردن فیلم
http://parsisampad.blog.ir/post/162

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی