دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

خیلی بخدا!علی رضا خیلی پسر خوبیه!اندازه برادرم دوسش دارم.حقش بود زحمت کشید و مزد زحماتشو گرفت.علی رضا یه الگوی خوبه واسه تمام بچه های مدرسه ما!یه دانش آموز واقعی و به تمام معنا!در کنار استعداد و پشتکار منحصر بفردی که داشت چیزی که اونو خاص میکرد ادب و متانت خاصی بود که اونو به یه دانش آموز کم نظیر تبدیل میکرد.من دلم میخواست رتبش زیر 10 بشه استعدادشو داشت ولی نشد حیف!هر جا هست ایشالا همیشه موفق باشه و همینطور بالا و بالاتر بره!به امید خدا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۲
مجتبی فتحی

نظرات  (۸)

یکی ازم پرسید مدرسه احمدی روشن چیکار واسه مهدوی کرده؟این واسه خودم هم سواله؟
مگه رتبش چند شد؟؟
امروز نیومده تو سایت حال کردی اقا???!!!نه نق زدم ن غر
پاسخ:
ینی این نیومدنته
نه اقا باید جواب بدی!!!من کی ابرویت بردم???!!!هر وقت خواستی برای مسافرت که کسی نبود جات بنویس من رفتم در ضمن اقا همه اونایی که با نام مستعار من میان و حرفای خوب میزنن خودمم نه کسی دیگه!!!!!!!
بچه ها به نظرتون اقای فتحی چرا نمیاد?!!!!
پاسخ:
بابا بخدا من جرات نمیکنم از دست این من برم مسافرت.دو تا پیام که بده اگه جواب ندم آبرومو میبره
ای بوم هی!!!!!همتو خوون!!!باوا هنی گهه اقای فتحی تو نو خدا بگوو ساعت چند خوسی!!!!!والا همتو منی با مرغو خوسن!!!!!درسته!!!! اما نوبت مدرسه ها تا صوب جور اجنووی بیارن!!!!!!???جوواب بین لطفا!!
یا امام رضا حاضرین در سایت ۵۰ نفر به حق چیزای ندیده!!!!!!
پاسخ:
احمدی روشن دیگه!
اره اقا حق با شماست حق به حق دار میرسه وقتی یه سوالو کردید مطلب معلوم چقدر خوش حالی خدا خوش حالت کنه اقا!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی