دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

رجزخوانی

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ق.ظ

اینجوری که داریم پیش میریم با توجه به ورود آقای رضایی گماری به جمع تیم دبیران ع و خروج یکی از اعضای تیم دشمن من بعنوان کاپیتان تیم دبیران ع تقریبا از قهرمانی تیممون توی جام در پیش رو کاملا مطمانم!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۵
مجتبی فتحی

نظرات  (۱۷)

۰۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۹ این من نه اون من
آقا حتما تیم شما برنده میشه اصلا هم بهش فکر نکن بزار بچه ها هر چی میخان بگن
با این اخلاق خوبت !!!!!!؟؟؟؟!!!!
اغا چی ازت کم میشه اگه جواب سوالامون رو بدی ؟
میلاد کیه؟الیاسی؟ چرا رفته؟
(ع) همون علیه سلامه.
من میگم صد در صد تیم دبیران ع قهرمان!!!!میگی نه نگا کن!!!!!!!!!!!!
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۰ یکی از اعضای تیم به اصطلاح دشمن
سلام از طرف تیم ___(دو ستاره ی)___ پارسال به همه اطمینان میدم امسال هم مثل پارسال قهرمانیم.

آقای رضایی احترامش واجبه ولی کاری نمیتونه واستون انجام بده.

و در آخر:

فقط جیمز رودریگز
سلام.خدا خواسته باشه میلادهیچ جا نمیره حالا اگه رفت ماهان رو داریم.بعد با توجه به این که اقای رضایی چند سال است مربی تیممون است به جا 4تا 3تا بهتون میزنیم.فکر کنم خوشحال هم میشید.
سلام من حراف باز اومدم
سلام.اقای فتحی شنیدم اقای اغاجری رفته درسته یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه
رضارضایی خاک بر سرت کنن با این حرفات واقعا برات متاسفم....................................
هنوز سال تحصیلی هم شروع نشده تو داری تیم کلاس رو بازنده میدونی....................
احتمالا ع یعنی تیم دبیران علیه السلام
خروج یکی از اعضای تیم دشمن دقیقا کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
میلاد
اغا کلاس ما توی جام به کمک های تیم های دیگه احتیاج داره ما رو باید دو تا سهمیه از پیش دانشگاهی بدین...
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۹ عاشق فوتبال
با توجه به توانایی هایی که شما توی عوض کردن نتایج و دست بردن داخل داوری ها دارین. و البته دست های پشت پرده ای که داخل دفتر وجود داره .اگه قهرمان نشید باید شک کرد
آقای فتحی لطفا هر چه سریعتر این بخش رو جمع کنید.شاید توی خواب ببینید که قهرمان بشید. آقای رضایی رو هم خودم برای هی لایی میدم که بدونی آقای رضایی مسی نیست که این طوری به بودن آقای رضایی می نازین. آقای فتحی من خودم میخام یک طوری توی جام بازی کنم که آرزو کنی سال دیگه توی مدرسه نباشم
میشه بگید ع یعنی چی ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی