دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

مرحله نخست آزمون مرآت

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ب.ظ

امروز مرحله اول آزمون علمی مرآت تو آموزشگاه برگزار شد.حس خودم اینه که بچه ها ایندفه خیلی از آزمون تعیین سطح بهتر بودن. هم انگیزه بیشتری داشتن هم بیشتر مطالعه کرده بودن و با آمادگی بهتری تو آزمون شرکت کردن.جدا بی صبرانه منتظر نتیجه هام تا ببینیم چند مرده حلاجیم.جایگاهمون تو منطقه و استان کجاست!ایشالا که شیر باشیم نه شغال!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۱
مجتبی فتحی

نظرات  (۸)

آقا جوابا مرآت رو کی میزنید
پاسخ:
پیگیر میشیم
۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۰:۰۳ فرهاد نجفوندزاده
سلام !اغا1000تاپیشرفت کردم تو ازمون!ی کارت جایزه۵۰ امتیازی!واسه جایزه طلب کارم
پاسخ:
باشه آقا قبول
سلام آقای فتحی این آزمن که نشد ازمون بعد حتمآ جبران میکنم.
این آزمون که نشد...ایشالا آزمون بعدی...هههههه
من از گروهم راضی نیستم.بابا همه تنبل.یکیو اخراج کنید تا بلکه یکی درس بحونه.25صدم هم شد نمره
من تو این آزمون از خودم راضی نبودم ایشالا ازمون های بعدی...
۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۰ احمدی روشن اینده
لج چیست؟؟؟؟؟چیزی است که اقای فتحی در ان تبحر خاصی دارد......دروغ میگم؟؟؟؟من برام درس بخونم
سلام.آقای فتحی لطفا در نوشتن درست کلمات دقت کنید.
مطالعه کرده بودن ، نه مطالعه کرده بون.
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی