دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

خدا قوت نمونه!!!!

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۱
مجتبی فتحی

نظرات  (۱۲)

۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۳۴ کامران احمدی
سلام
باتشکر از پرسنل محترم دبیرستان
مطالب جالبی گذاشته شده انشالله دوستان بتونند استفاده کنند
ما که بسیار استفاده کردیم
سلام آقای فتحی اون جمله که گذاشتین توکلاس سوم ریاضی که نوشته اشکی که بعد از هر شکست میرزم همان غرقی است که برای پیروزی نریختم از ناپلون نیست از هیتلره
آقا لطفاً همه رو بنویس، جا نذاری
یعنی باورم نمیشه که اینقدر برای نظرم احترام قائل شدین. ممنونم از همه. من متعلق به شما هستم و همچنان با نظر های خود شما را مستفیض خواهم کرد
اغا زود تر فقط پشت گوش ننداز لطفا
سلام آغا
این اقای سلام خوب میگه اگه میتونید این کارو انجام بدین البته من سومم سومی هارو هم بزنید'
پاسخ:
باشه سعی میکنم انجام بدم
سلام دیگه کمرم داره زیر امتحانات میشکنه مردم بخدا اگه معدلم زیر ۱۹ بود خودکشی میکنم خیلی زحمت کشیدم!!!
آقای فتحی یه نظر دارم، میگم اگه میشه اسامی اسم های کلاس دوم ریاضی و دوم تجربی که دانش آموزاش بیشتر شاگردت بودن رو بنویس بعد جلوی اسمشون شغلی را که شما حدس میزنید در آینده بشن رو بنویس. میخام ببینم حدس شما تا چه حد درسته. بعد وقتی ما بزرگ شدیم اگه حدست درست بود وقتی یه جایی ببینیمت بهت میگیم یادته بهم گفتی مثلا معلم میشی حالا معلم شدم و...... امیدوارم که نظرم رو پشت گوش نندازی
اگه میشه سوال های شیمی رو روی وبلاگ بزنید. سوال های آقای رمضانی
:) بچه ها خستن خسته!!!!! :)
چقدر عنوان این قسمت بی ربطه ؟
ای واااای خدا مرگم بده شما روش و برنامه من رو از کجا گیر اوردی اغا؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی