دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

بدون شرح و بی مزه!

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ق.ظ

یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین ، اونوقت بخوای بری توالتم میگن کجا ؟؟؟ مگه تو امتحان نداری ؟؟؟خنده

تو دانشگاه یه همکلاسی داشتیم خیلی بچه افتاده ای بود ، اصلا واحد پاس نمیکرد ! فقط میفتادآرام

یک احساس بدی دارم ؛ امتحانات داره به اینترنت رفتنم لطمه میزنه …فریاد

همین الان حس درس خوندن بهم دست داد ولی من بهش دست ندادم ضایع شد بیچاره !
فک کنم دیگه هیچوقت بهم دست نده … خیلی ناراحت شد !متعجب
یه گروهی هستن بعد از امتحان دور هم جمع میشن جوابارو چک میکنن و با هم بحث میکنن و به کتاب رجوع میکنن و اینا …
فقط یه جمله : بهشون نزدیک نشید !

تصمیم گرفتم از فردا شروع کنم به درس خوندن ، واسه همین میخوام تا جایی که توان دارم امشب بیدار بمونم که فردا رو دیرتر شروع کنم …

حقیقت محض :
من میرم بِدرسم ؛ لطفا 2 ساعت دیگه بیدارم کنید !

سلامتی‌ همه استادایی که امتحان می‌گیرن نه انتقام !زبان درازی

یکی از فانتزیام اینه که توی دانشگاه یکی از اساتید تهدیدم کنه که بهت صفر میدم بعد منم در حضور همه برم جلوش سرمو بکوبم به دیوار بگم :
منو از نمره میترسونی ؟؟؟ من زندگیمو باختم استاد … برو از خدا بترس …

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۴
مجتبی فتحی

نظرات  (۱۲)

سلام اقای فتحی سایت ما کی رمز دار میشه؟؟؟؟؟ لطفا جواب بدید لطفا!!
پاسخ:
شاید این جمعه
برد تیم ملی ایران را در جام ملت های آسیا مقابل امارات به شما تبریک عرض میکنم. هوووووووووووووووو
آقا الان که تو داری پیام قبلی منو میخونی و میخندی و کیف میبری منه بدبخت دارم سر کلاس زجر میکشم و لحظه شماری میکنم که زنگ رو بزنن، آقا بی زحمت بلند شو زنگ رو بزن و به این زجر ما خاتمه بده
آقا من اگه دختر بودم که نمیتونستم به این زیبایی نظر بدم و تجربیات خودم رو در اختیار شما قرار بدم....... (این هم یک پیام ضد دختر).

آقای فتحی بزنم به تخته هیچکس قدرت بیانش به اندازه من خوب نیست. آقا تو هم بزن به تخته
آقا واقعا ممنونم که با نظر من که درباره ی زدن شغل آینده بچه ها بود موافقت کردید. ایشالا خیر ببینی.
پاسخ:
پیر شی دخترم!
آقا چرا نظر ها رو دیگه تایید نمیکنی؟؟؟ هی میام هی میبینم هیچ
آقا میگم برای چی معلم ها وقتی بهشون میگی اعتراض دارم اینقدر بدشون میاد؟؟؟؟
والا بخدا ظلمه
سلام اغا به همه تبریک میگم امتحانات تموم تو این هوای بارونی برید نفس بکشید بچه عا خسته نباشید اغای فتحی و کادر دفتری هم خسته نباشید لطفا موقع دادن نمره ها یکم دست و دل بازی کنید!!!!
اغا قضیه این که شغل و اینا میزنید چی شد؟؟؟ باهاتون جور میشه لطفا در صورت امکان جواب بدید از بلا تکلیفی در بیایم!!!
پاسخ:
مشغولشیم
سلام اغا تو رو خدا بگو روزی چند بار میای تو سایت؟؟
پاسخ:
سه جهار بار
بالاخره تو این سایت بعد از ی عمر بعد امتحانات خندیدیم خدا خریت بده اغا؟؟
ههههههههه جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی