دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

مکان:تالار اداره ارشاد

زمان:یک شنبه 1393/11/19 ساعت 14:30

موضوعات:جشن شادی-تقدیر از برترین ها-انجمن اولیا و مربیان و دانش آموزان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۸
مجتبی فتحی

نظرات  (۲۵)

حسن غفاری خیلی بی جنبه ای
من خودم هم به داریوش اینو گفتم که باپول شدی برتر اخلاق اما فقط شوخی بود خیلی بی جنبه ای خیلی داریوش هر چی هست از تو باشعور تره بی جنبه داریوش با همه رفیقه
پاسخ:
جو دوم ریاضی عالیه با این حرفا خرابش نکن لطفا 
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۲ بسم الله الرحمن الرحیم
این پیام رو فقط و فقط داریوش چراغی نوشته و فکر کرده ما نمیفهمیم که خودش نوشته، چراغی میدونی چرا اینو میگم؟ چون اصلاً هیچکس از رفتار تو راضی نیست، اگه راضی بودن روزی یه سرکوفت بهت نمیزنن..... بعدش هم کی یادش میاد باید بیاد از خوبی تو بگه.
آقای فتحی بخدا هر روز بچه ها بهش میگن تو فقط به آقای فتحی پول دادی که به عنوان دانش آموز نمونه انتخابت کنه... احمد رضا درویش نژاد هم دانش آموز نمونه اخلاق شده ولی چون بچه ها میدونن حقشه اصلاً بهش سرکوفت نمیزنن. و در آخر هم اینو بگم که بخدا فقط دو تا از اون پیام ها رو من نوشتم و اون یکی دیگه رو من ننوشتم.
به هر حال آدم های خوب دشمن زیاد دارن هرکسی هم که قبول نداره به درک ما که از داریوش راضی هستیم این آقا بی اخلاق هست که با یه اسم 100 تا نظر داده
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۸ بسم الله الرحمن الرحیم
آخه آقای احمدی یعنی فکر میکنی نمیفهمیم که خودتی میگی ای کاش رضا احمدی دانش آموز نمونه بشه....
کی بجز خودت دوست داره تو دانش آموز نمونه بشی!!!!
آقا امروز باید بیایم یا نه؟؟
ای کاش رضا احمدی دانش اموز نمونه میشد
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۸ .=ولی دانش آموز
هووووووووووووو. آقا گول خوردی.وقتی دیدم جوابم رو نمیدی مجبور شدم الکی بگم من ولی دانش آموز هستم. گول خوردی های گول خوردی..
ولی اون دفعه که یه نفر با اسم ولی دانش آموز پیام داد من نبودم.
من همون نقطه (.)هستم.
بالاخره آقا وقتی قبول کردی که مدیر مدرسه احمدی روشن باشی باید به این هم فکر میکردی که دانش آموزان بسیار باهوشی اونجا هست.
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۷ ولی دانش آموز
سلام آقای فتحی.پنج شنبه پسر من به علت مشکلاتی نمیتونه بیاد مدرسه، میخاستم بدونم پنج شنبه تعطیله یا هنوز در این مورد با شما حرفی زده نشده؟
پاسخ:
سلام فعلا خبری نشده اگه شد اطلاع میدم
آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.جوابم رو بده. پنجشنبه تعطیله یا نه؟؟؟
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۴ یخ فروش جهنم
واقعا زحمت کشیدن اما درمورد همه تحقیق نکردین حق بعضی ها خورده شد
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۱ یخ فروش جهنم
خدایش حق منو ندادین هم پیش رفت درسی داشتم هم اخلاقم خوب بود ولی الان دیگه مثل قبل نمیمونم منم میشم یه دانش اموز معمولی انکار خوبی به شما نیومده.
آقا بگو ببینم پنجشنبه تعطیله یا نه؟؟؟؟ اغا دیگه جواب بده. بخدا میمیریم تا جواب میگیریم
آغا حسابان چی شد؟؟؟؟؟
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۹ بسم الله الرحمن الرحیم
سلام.. آقا در مورد تعطیل شدن پنجشنبه خبرهایی رو فهمیدیم... درسته؟؟؟
لطفاً پاسخ بده
واقعا هوا خیلی خرابه... من الان در حالی که دارم به هوای خاکی نگاه میکنم دارم با موبایلم پیام میدم.. ولی در کل خیلی خوشحالم که تعطیل شده.
هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
هم قرار شد چند تا عکس بزنی اقا .... حالا انقد میگی صبر صبر تا عصبی بشیم
آقا واقعا که بعضی از کارهاتون نگفتنیه......
آقای فتحی والا حق چراغی نیست که بهش جایزه بدی. شما بدون اینکه بدونین اخلاق چراغی توی کلاس چطوره انتخابش کردین.شما که اینقدر زحمت میکشین با یه اشتباه کوچیک خودتون رو زیر سؤال نبرین و
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۹ احمدی روشنی
اغا پ کو عکسا بزنشون لطفا!!!! تو رو حداقل جواب بده؟؟
پاسخ:
اندکی صبر
حوصله م سر رفته ناجور ؛ لطفا یه عکسی چیزی بذارین
احسنت آقای نقطه ( . )..با حرفتون کاملا موافقم. انتخاب احمدرضا کاملا خوب و به جا بود اما آقا چراغی اصلا شایسته این انتخاب نبودن.
سلام. آقای فتحی واقعا داریوش چراغی رو از روی چی به عنوان دانش آموز اخلاق انتخاب کردین؟؟من واقعاً دوست دارم ببینم از روی چی انتخابش کردین، پویا نوری پور و درویش نژاد واقعا خیلی خوبن ولی هنوز در تعجبم که داریوش چراغی رو از روی چی انتخاب کردین.
بالاخره من توی کلاسشم و بیشتر ازش خبر دارم.... آقا توی مدرسه ما خیلی بچه ی خوب هست ولی شما فقط سه نفرشون رو انتخاب کردین و این به نوعی ظلمه.... انتخاب دانش آموز اخلاق بنظر من لازم لازم نبود
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۰ ولی دانش اموز
آقای فتحی منم به نوبه خود از زحمات شما و آقای احمدی تشکر میکنم
پاسخ:
لطف دارید شما ممنون
پ کو عکسا که قول دادی ؟
اغا اگه احیانا خبری از تعطیلی شد لطفا تو سایت بگید!ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی