دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

یک انتقاد به جا و یک پاسخ

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ
یکی از دانش آموزان گرامی به دور شدن ما از بحث آموزشی و مدرسه انتقاد وارد کردند و اعتقاد دارند بجای بحث های مدرسه و جواب به سوالات مرتبط با مدرسه پرداختن به بحث های حاشیه ای لزومی ندارد.
دوست گرامی تا حدی موافقم و به این دلیل این نظر را به صورت پست نمایش دادم چون احتمال دادم انتقاد دیگر دانش آموزان نیز باشد. اما ذکر چند نکته نیز ضروری است:
بنده در حد توان پاسخ سوالات شما را از مدرسه و دیگر دانش آموزان پیگیر و جویا میشوم هر چند که کافی نیست ولی باز در جهت پاسخ به پرسش های شما پیگیر میشوم. فراموش نکنید ما در فصل تابستان و تعطیلی مدارس هستیم و بالطبع اخبار آموزشی کمتر است. اگر به آرشیو مطالب بیشتر نگاه کنید مطالب مرتبط با اردو، آموزشی، درسی، کنکور، لیگ علمی و ... به وفور هست.باز سعیمان را در جهت پاسخ به پرسش های شما بیشتر خواهیم کرد.
تشکر بابت نظر شما. بزرگی در وصیتنامه خود به فرزندش آرزوهایش را برای او برمیشمرد. یکی از این آرزوها را هرگز فراموش نمیکنم آنجا که برای فرزندش آرزو کرد دوستان زیادی داشته باشد و در این میان یک دشمن واقعی و سرسخت. بدان دلیل که شاید از صدها زخم زبان و انتقاد دشمنش یکی  از انتقادها، او را در فکر فرو ببرد. باری شما که نشانی از دشمنی نداشتی و انتقاد دوستانه، سازنده و بجایت را به دیده ی منت میپذیریم که خصلت آقای فتحی نیز چنین است.تشکر.جوادی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
جوادی پور

نظرات  (۳)

اتفاقا من که از همه مطالب خوشم میاد ....تابستونه دیگه فصل مدارس نیس که همش درس ....
پاسخ:
حرف حساب
۲۳ تیر ۹۴ ، ۲۳:۵۴ فرهاد اله
اقا حالا که توافق شد بجای همدان بریم امریکا...
این هم که ربطی به انتقاد اون نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی