دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

یک نظر و یک تجربه

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

 

متن زیر نظر فرهاد در  زیر پست مربوط به کنکوره که به اعتقاد من قابل تامله برا بچه های دیگه.

سلام
اهای دوما سوما از الان شروع کنید
من از اول تابستون شروع کردم دارم جور این دو سالی که خوب نخوندم رو میکشم
با روزی دوساعت تو تابستون برا دوما و سه ساعت برا سوما
یه چیزی رو بدست میارین که من الان بهش رسیدم
من که الان باید درس های پیش دانشگاهی رو بخونم چون سال دوم و سوم رو تستی کار نکردم مجبورم اونا رو کار کنم
والا اقای فتحی راس میگه اقای جوادی راس میگه اقای محمودی راس میگه
از هروقت تونستین شروع کنید هیچ وقت دیر نیست ولی هرچی زودتر بهتر
الان نگاه کنید رضا احمدی رو چطور داره میخونه خیلی های دیگه هستن مث رضا چرا تو نخونی رضا و رضاها حتما موفق میشن شک نکنید...

اینم بگم هیچ وقت به این فک نکنید چون معلم ما جزوه خوبی نداشت(انصافا همه معلما مدرسه ما خوبن باور کنید ولی خوب من به این نتیجه رسیدم جزوه هیچ معلمی بی نقص نیست)بیخیال شدم نخوندم
درکنار تشریحی خوندن تست هم کار کنید لازم نیست حتما برین کانون
تو خونه بخونید کتاب خوب هم گیر میاد ولی قبل خریدن کتاب از یکی بپرسین

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
جوادی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی