دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

فردا پنج شنبه مدارس دایر میباشد

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ب.ظ

سلام و عزاداریتون قبول؛

اخبار واصله تا این لحظه! حکایت از دایر بودن مدارس تو روز پنج شنبه داره. ذهنتون رو با  تعطیل بودن و یا نبودن مدارس درگیر نکنید و آماده باشید برا فردا صبح.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۱
جوادی پور

نظرات  (۸)

۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۴۱ کوچه پس کوچه های شام
آقای جوادی شنیدم قراره دو هفته بعد که تایم صبح هستیم دوباره یه المپیاد ورزشی برگزار کنید.....راسته؟...... اگه خواستید این کارو بکنید لطفا روز رو مشخص کنید اگه خواستیم کفش و لباس ورزشی بیاریم مثل اون سال نشه لباس های مدرسه مون پاره شدن.......و لطفا مثل پارسال نکنید یه خودکار جایزه بدید جایزه های با ارزش تری بیارید که طرف خوشحال بشه نه اینکه خودکار میدید بعد همه میخندن ضایع میشه
پاسخ:
سلام. بله صحت داره تاریخ برگزاریش سوم آبان ماه هست که مفصل اطلاع رسانی میشه. جوایز در محدوده ی اختیارات من نیست. ولی سعی میکنم کلا جایزه ندم یا یه جایزه ی متناسب با مسابقه بدم. البته به نظر من خودکار از خیلی از چیزای دور و بر ما ارزشمندتره.  تشکر
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۴۹ کذب الوقاتون
آقای جوادی کلاس والیبال چی شد؟دیگه چقدر فردا پس فردا میکنین.
اینجاست که حدیث معروف امام باقر درباره ظهور صاحب الزمان درباره ی این موضوع هم صدق میکنه:

"کذب الوقاتون"تعیین کنندگان وقت دروغگویند
پاسخ:
سلام. من وقت تعیین نکردم. با توجه به اینکه دوستان به من وعده میدن، من نقل قول اونا رو میگم. اما برای فرار از وعده های من و به قول شما دروغگویی من، شما میتونید تا زمانی که کلاس ما شروع بشه توی سالن های استادیوم با کلاس هیئت والیبال برید. فرض رو بر این بگیرید که کلا کلاس من تعطیل شده. 
چرا نتایج مرات رو نمی زنن?
های والا وبلاگ راس کو یه یه متر وا یام زیر تا رسوم وه مطالب قالبس عوض وقتی عوض کنی هم بیو بنگر چطوره
می تونیم فردا هم با لباس سیاه بیایم؟
پاسخ:
خیر
اینم از خوبیای پیش بودن!!! باشد تا ایمان اورید !!!
۲۱ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۱ پیش ریش سفید
ای حرفا نیست باید بیاین مدرسه :-)
این همه تعطیل بوده این یک روز روهم تعطیل کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی