دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

لایک روز؛ علیرضا حیدری

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ

علیرضا حیدری یه دانش آموز ویژه است. بسیار خوش اخلاق. بی ادعا و خاکی. قطعا تشویق ویژه میشه از طرف مدرسه بخاطر حضور مستمرش تو برنامه های ورزشی. بر عکس چند نفری اندک که معمولا کلاسشون خیلی بالاتر از ورزش هست!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
جوادی پور

نظرات  (۷)

آقای جوادی واقعا ممنونیم به خاطر مطالب خوب و متن های زیبایی که می نویسید ولی لطفا توی پست گزاشتن اغراق نکنید .
اغای جوادی اینازورشون میادبراهمینه
آقای جوادی همیشه اینطوری بوده خودشو یه معلم نشون میده داخل سایت که همه کار برا دانش آموزا میکنه ولی داخل مدرسه اصلا اینطوری نیست
پاسخ:
اگه خواسته منطقی باشه و در توان و حوزه وظایف من، داخل مدرسه اجرا میشه. توقعات در حد توان وزیر رو نباید از یه معلم داشت. قطعا نظرات دلسرد کننده ی امثال شما روی آینده ی این وبلاگ و ساعات زیادی که رایگان صرف امثال شما میشه تاثیر میزاره.امیدوارم توضیح بیشتری بدید.
واقعا که جلوی ما ندیدم هیچوقت از علیرضا اینطوری تعریف کنید
آقای جوادی (باعرض معذرت)خیلی آدم دو رویی هستی جلوی آدم یه جوری.تو وبلاگ یه جور
پاسخ:
حضوری! با هم بحث میکنیم و متقاعدت میکنم که احساسی نظر دادی و حداقل  از شما  بسیار بعید بود این نظر رو برا من بفرستی!
با سلام
آقای جوادی اون چند نفری رو که گفتین،شاید دوست ندارن به خاطر چیزای بی فایده مسخره بشن.
من وقتی میدونم ورزش کردن سر صف بی فایده هست(کسی اهمیت نمیده)چرا باید خودم رو کوچیک کنم و برم بالا و همه به من یا چیزای دیگه بخندن؟
لطفا زود قضاوت نکنید.(کلاسشون خیلی بالا تر از ورزش هست)
۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۲ جیش الله حافظ بیت الله
آقای جوادی شما گفتید در قسمت های بعدی بیشتر از المبیاد حرف میزنیم ولی شما که اصلا انگار یادتون رفته
پاسخ:
نه یادم هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی