دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

اسامی منتخب والیبال دبیرستان

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۹ ب.ظ

زمان مسابقات بین مدارس: دوشنبه 22 آذر 95

اسامی دو تیم الف و ب در ادامه ی مطلب

اسامی تیم الف

علی زاده محمد

علی عسکری

سینا فتاحی

صادق افراسیابی

عرفان نصیری

پویا شاهمرادی

مهدی حیدرعلی زاده

تیم ب:

محمدصالح خواجه

محمد جعفری

علی موسی زاده

مجتبی منصورزاده

شهریار عسکرزاده

محمد مهدی کلانتر

علی عباسی

حمیدرضا شعبانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۸
جوادی پور

نظرات  (۶)

درجواب آقای غلط گیر که میگن دخالت نکن،من دخالت نکردم بلکه نظر خودم رو به آقای جوادی گفتم و ایشون باید جواب من رو میدادن نه کس دیگه.
و این که گفتم تو زنگ تفریح بازی نمیکنن یه مثال بود،دلایل بیشتری هم هست.
بعدشم حالا کی تو این مدرسه حرفه ایه که شما انتظار بازی حرفه ای رو دارید؟؟؟
اگم اخر جام چ نایینه؟
پاسخ:
ترم اول فوتبال و تنیس ....ترم دوم هندبال و والیبال
اقای جوادی واقعا در حق من ظلم شد من با این همه سابقه بازی تو تیم نیستم کسی رو جای من گذاشتین که اصلا نمی تونه دریافت ساده انجام بده برا این نیومدم تمرین چونکه مریض بودم ولی خواهشا در گزینش افراد دقت بیشتری بخرج بدین
پاسخ:
حتما
در جواب اقای عزم که میگن چرا زنگ تفریح بازی نمیکنن و این حرفا عزیزم اگه توجه کنی زنگ تفریح چ بازی تو زنگ تفریح خیلی جدی نیست یا بچه الکی بازی میکنن و به صورت حرفه ای نیست و برا همین شاید بچه ها نیان
و لابد برادر من بازی این افرادی ک داخل تیم هستن بهتر بازی میکنن و اقای جوادی لایق دیدن ک اوردن پس لطفا شما دخالت نکن
با تشکر
سلام.آقای جوادی اولا اگر از شما و افراد دیگه ای انتقاد می کنم عذر می خوام (به دل نگیرید)
چرا هرسال به جای یه تیم قوی دو تیم نسبتا ضعیف رو وارد مسابقات میکنید؟؟؟
و چرا بازیکنانی رو تو تیم ها میذارید که حتی تو زنگ تفریح مدرسه هم والیبال بازی نمیکنن؟؟؟
نمی خوام اسم کسی رو ببرم که ناراحت شه ولی افرادی توی دوتیم هستن که ((ممکنه)) لیاقت تو تیم والیبال مدرسه بودن رو ندارن.
شاید با این نظر،خودم رو از تیم خارج کنید؛ولی من چیزی رو که لازم بود،گفتم.
و در آخر لطفا نظرم رو تایید کنید
8تاخیلی نیستن؟
چرابعضیا نیستن
پاسخ:
متولدین 78 به بالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی