دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

به درخواست آقای فتحی این پست رو گذاشتم. نظرات رو در زیر همین پست عینا درج میکنم. البته با رعایت نام کاربری مناسب و در شان مدرسه و بکار نبردن الفاظ اهانت آمیز.

اگر مدیر دبیرستان احمدی روشن بودم ...

صبور باش؛

باسلام من هم با این جور تعریف کردن از دانش اموزان وحتی خیلی تعریف کردن مخلف ام ودلیل دارم سال گذشته نام چند نفر زیاد برده شد که اینها در کنکور دررشته پزشکی قبول می شود ولی هیچکدام قبول نشد وحتی یکی از انها هنوز از دبیرستان قبول نشده ولی جو دبیران واقای مدیر امسال هم نام چند نفر را زیاد می برن وحتی از حالا رشته دانشگاهی را براش مشخص کردن هم خود اقای فتحی وهم بعض از دبیران در صورتیکه این طور نیست که فلانی حتما دررشته مهتدسی ویا پزشکی قبول می شود من با تمام احترام به شما دبیران واقای فتحی می گویم که هیچ کدام از این دانش اموزانی که شما براشون رشته پیش بینی کردی در این رشته ها قبو ل نمی شودن هینطور که سال قبل برا بعضی رشته صددرصد پزشکی را در نظر گرفته بودی حال از شما ودیگر دبیرا ن به خصوص اقای جوادی خواهش می کنم نام نبرید واز حال رشته برا دانش اموز انتخاب نکنید

دهم

آقای فتحی خوس عالیه
ولی فک کنم به رشته تجربی بیشتر ز رشته های دیه توجه کنه فقط تبعیض بین دانش آموزان وا برداشته بوه

دهم تجربی

با عرض پوزش.دبیر شیمی رو عوض میکردم

.......

باسلام و خسته نباشید
به همه دانش اموزان تو جه یکسانی میکردم

دهم تجربی

به نظر دانش اموازان احترام میگذاشتم مثل الان و تبعیض قاعل نمیشدم و در اخر اقای جوادی شما با این وبلاگتون و گذاشتن نام افراد خاص مثلا میگی فلانی گرفته از نفر اول تا نمیدونم کی کی باعث تبعیض بین بچه ها میشین و نه تنها و نه تنها باعث پیشرفت بچه ها نمیشین بلکه بلکه باعث تضعیف روحیه و تخریب اونها میشین لطفا ازتون خواهش میکنم اگر شما یا اقای فتحی نظرین دارین مبنا بر این که کی زرنگ تره پیش خودتون نگه دارین و هی تو وبلاگ ازش نگین چون واقعا کاره اشتباهیه لطفا این اخلاق رو ترک کنین

دهم تجربی:

بین دانش آموزان تفاوت نمیذاشتم و به همه امید داشتم.چون این کار فقط روحیه اونا که عالین رو بالا می بره روحیه بقیه رو پایین میاره.

اسم کاربری: .

به همه ی رشته ها توجه یکسانی میکردم.

 

دهم تجربی

هیچ کاری نیکردم چون اغای فتحی خوس عالیه

Attacker

به همه امید داشتم و فقط چن نفر رو توی لیست امید نمیزاشتم صبر میکردم تا اخر سر همه تلاش هاشونو بکن بعد ...با این کاری که میکنین امید رو از بچه های ضعیف تر میگیرن و فقط چندتا قوی که خودتون در نظر دارین و در کلاس ها و وبلاگ اسمشونو میارین رو میکنین برند
نمیدونم چرا به بعضی ها هم خیلی امیدوارید و سرکلاس ها که کارنامه میدین میگین خیلی اومدی پایین خب بخاطر اینه که شما خیلی بهش بها دادین و بقیه رو رها کردین .مرسی اه


فرهنگ

راستش من همیشه دوست داشته ام که معلم باشم ولی هیچگاه از مدیر مدرسه شدن خوشم نیامده چون میدانم که بسیار تحت فشار هستی از یک طرف فشار اولیا از یک طرف اداره از یک طرف...ولی یک چیز را خوب میدانم اگر یک روزی مدیر مدرسه ای شوم تمام تلاش خود را در بهتر کردن مدرسه میکنم تلاش میکنم با دانش 
آموزانم رابطه برقرار کنم چون کسی که نتواند با دانش آموز ارتباط برقرار کند هرگز حرف دل آنها را نمی فهمد و مدیر خوبی نخواهد شد اگر مدیر مدرسه ای باشم رفتارم را با همه یکسان میکنم و فرقی بین آنها قایل نمی شوم تلاش میکنم برای دانش آموزان وقت هایی را خالی کنم و بشینم و به حرف هایشان گوش کنم و نظراتشان را بپرسم تا به آنها نشان دهم که برایشان ارزش و احترام قایل هستم میدانم که همیشه میگویند مشت نمونه خروار ولی این همه جا به کار نمی رود و آدم باید محلش را بداند چون اگر در بعضی جا ها استفاده شود باعث تبعیض شده و نارضایتی به بار می آورد ..مهم ترین ویژگی مدیر به روز بودن آن و آگاهی از نیاز دانش آموزان است من اگه مدیر باشم در جهت فهمیدن مشکلات دانش آموزان و رفع آنها اقدام میکنم تا دانش آموز بتواند با خیال راحت به درسش برسد ..و در آخر اگر مدیر باشم تنها هدف من رضایت دانش آموزان است و اهمیت چندانی نمی دهم که می خواهند راجب من چه بگویند چون همیشه این را میدانم رضایت دانش آموزان است که رضایت از خود را به بار می آورد و رضایت از خود است که زمینه مشترک برای همه چیزهاست ...و اینکه این را هم باید بدانیم که دانش آموزان شاد بهتر یاد میگرند پس تلاش میکنم دانش آموزان را با بهترین روحیه برای کلاس آماده کنم و گاه در زنگ تفریح بازی کردن یک فوتبال حرف زدن با دانش آموزان اندکی خندیدن و خنداندن و ... می تواند دانش اموزان را شاد کند با اینکه چیزی کوچکی هستند ولی می توانند بسیار موثر باشند...و اینکه سربلندی در آخرت بسیار بالاتر از سربلندی در دنیاست که ما میخواهیم آن را برای دیگران بدست اوریم تا دیگران نتوانند جایگاه ما را بگیرند ....و در یک کلام بهترین مدیر کسی است که دانش آموزان را درک کند و بفهمد حال به هر طریقی که می توند همانطور که می گویند رضایت مشتری باید اولویت باشد در مدرسه رضایت دانش آموز باید اولویت یباشد.... و اینکه همیشه کل را در نظر بگیریم نه جز را چون همین جز به کل ها می توانند بهترین مدیر را به بدترین مدیر تبدیل کند ... و اگر مدیر بودم هر از چند گاهی خود را جای دانش اموز قرار میدادم تا بعضی چیزها را دوباره تجربه کنم و اینکه نباید فراموش کنیم زمانه تغییر میکند و من این را هم بگویم برای من تنها یک چیز مهم است حال چه مدیر باشم چه معلم و چه .... و آن هم بهترین شدن در کارم است.

دهم تجربی

فرقی بین رشته ها قائل نمی شدم!!!

عزم

هرچه زودتر دانش آموز ها رو می بردم سردشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۱
جوادی پور

نظرات  (۲۱)

پ اقای محمد جانی چه بدیی به شما کرده خودتون درس نمیخونید میاین ایراد میگیرید اون برای پیشرفت ما از شوشتر بلند میشه میاد کلی نکته و روش های مختلف میگه و درسشو به بهترین روش میده.دوستان اونایی که دهم تجربین به خودتون بیاین الان میگین دو سه سال دیگه وقت هس ولی این خوش گذرونی ها هم تموم مشه از الان شروع به خوندن کنید.باتشکر
با سلام.
اقای فتحی کلا خوبه ولی در کل ایراد های خاصی داره که به بچه به همون دید روز اول نگاه میکنه.شاید یکی از بچه ها همین امروز تغیر کرده.شاید یکی از بچه ها با تعریف کردن و صحبت با اون انگیزه درست کنه.ولی ایشون ن فقط تعدادی از افراد رو در نظر دارن و با اونا در مشورته.شاید اگه این کارو کنه بچه هایی که از نظر درسی ضعیف ترن انگیزه پیدا کنن و بهتر بشن
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۳۳ حسن غفاری پور
نگاه میکردم آقای فتحی تو مدرسه خودش چکار میکنه منم همون کار هارو تو مدرسه خودم انجام میدادم!
ولی خدایی آقای فتحی اینطور نیست. تبعیض یعنی چی؟ یعنی انتظار دارید با کسایی که تلاش نمیکنن و کسایی که تلاش میکنن یه جور برخورد بشه؟! واقعا که!
در مورد کسایی که تلاش میکنن ولی هنوز نتیجه دلخواهشان رو نگرفتن هم آقای فتحی همیشه حواسش به اونا هست و سعی میکنه مثل دانش آموزان برتر باهاشون رفتار کنه و جایزه بده بهشون
من شش سال تو مدرسه آقای فتحی بودم. شما دهم ها چطور با نصف سال اینطور درموردشون قضاوت میکنین؟
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۲۳ دی ماه تلخ
دوستان لطفا دقت کنید ما نمی گیم که اقای فتحی بده یا کارشو بلد نیست اتفاقا خیلی به کارش وارده و تمام افتخارات مدرسه به تلاش بی وقفه و سخت ایشون وابستست ولی هرمدیری هم یه ضعف هایی داره که باید اصلاح شه
بنگر چندی تبعیض هسته که همه هی نالن خوتونه اصلاح کنین
بابا دنبال چی میگردی آقای فتحی.بخدا به امام حسین خودت بهترین مدیر دنیا هستی.اینا هم چون حرفی واسه گفتن ندارن گیر دادن به تبعیض و این حرفا.ایشالله بمونی مدیر احمدی روشن تا بچه‌هامون هم بیان شاگردت بشن.آخه مدیر اینجوری کجا پیدا میشه.خوش تیپ,خوش اخلاق,به روز,مهربان,دلسوز,قاطع.بهتر خودش پیدا نمیشه گشتم نبود نگرد نیست!!!
۰۳ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۰۸ هرکی.هرچی.هرکجا!!!!
سلام
اگر بخام بطور خلاصه بگم.این کار باعث میشه که فرد مورد نظر یک امید وانگیزه ی کاذب بگیره و. در خیال خودش فکر کنه که حتما این رشته ای رو که شما گفتین قبول میشه و در نتیجه واقعیت های جلوشو نمیتونه درست ببینه....بنظر من اگه این کارها فقط درمورد بحث امتحانات نهایی و امتحانات مدرسه باشن خوبه.
ولاغیر ،خیر
از نظر دانش آموزا بیشتر تو کارام استفاده میکردم
اگر من مدیر دبیرستان احمدی روشن بودم سریعا درخواست انتقالی میدادم و تمام سعیم رو میکردم تا آقای فتحی مدیر دبیرستان بشه چون واقعا سنگ تموم میزاره واسه احمدی روشن و از سمیم قلب در جهت ارتقای مدرسه و دانش آموزان قدم برمیداره ...ودرضمن اینم بگم بسیییییییییییار متاسفم بسیییییییییار متاسفم برای کسانی که در مورد آقای فتحی انتقاد بی جا و بی موردی دارن.....فداااااااااااااااای دل مهربونت آقای فتحی...........
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۵۳ خواهش میکنم دقت کنید
قرار بود برنامه هاتون رو بگید اگر مدیر بودید نه اینکه از نام بردن یا نبردن و تبعیض حرف بزنید...اینها بیشتر جنبه پیشنهاد را دارند تا برنامه برای مدیر بودن
باسلام من هم با این جور تعریف کردن از دانش اموزان وحتی خیلی تعریف کردن مخلف ام ودلیل دارم سال گذشته نام چند نفر زیاد برده شد که اینها در کنکور دررشته پزشکی قبول می شود ولی هیچکدام قبول نشد وحتی یکی از انها هنوز از دبیرستان قبول نشده ولی جو دبیران واقای مدیر امسال هم نام چند نفر را زیاد می برن وحتی از حالا رشته دانشگاهی را براش مشخص کردن هم خود اقای فتحی وهم بعض از دبیران در صورتیکه این طور نیست که فلانی حتما دررشته مهتدسی ویا پزشکی قبول می شود من با تمام احترام به شما دبیران واقای فتحی می گویم که هیچ کدام از این دانش اموزانی که شما براشون رشته پیش بینی کردی در این رشته ها قبو ل نمی شودن هینطور که سال قبل برا بعضی رشته صددرصد پزشکی را در نظر گرفته بودی حال از شما ودیگر دبیرا ن به خصوص اقای جوادی خواهش می کنم نام نبرید واز حال رشته برا دانش اموز انتخاب نکنید
پاسخ:
بنر و رشته ها به درخواست و سلیقه ی من جوادی نیست.تنها طراحی شکلش با منه
با عرض پوزش.دبیر شیمی رو عوض میکردم
باسلام و خسته نباشید
به همه دانش اموزان تو جه یکسانی میکردم
به نظر دانش اموازان احترام میگذاشتم مثل الان و تبعیض قاعل نمیشدم و در اخر اقای جوادی شما با این وبلاگتون و گذاشتن نام افراد خاص مثلا میگی فلانی گرفته از نفر اول تا نمیدونم کی کی باعث تبعیض بین بچه ها میشین و نه تنها و نه تنها باعث پیشرفت بچه ها نمیشین بلکه بلکه باعث تضعیف روحیه و تخریب اونها میشین لطفا ازتون خواهش میکنم اگر شما یا اقای فتحی نظرین دارین مبنا بر این که کی زرنگ تره پیش خودتون نگه دارین و هی تو وبلاگ ازش نگین چون واقعا کاره اشتباهیه لطفا این اخلاق رو ترک کنین
بین دانش آموزان تفاوت نمیذاشتم و به همه امید داشتم.چون این کار فقط روحیه اونا که عالین رو بالا می بره روحیه بقیه رو پایین میاره.
به همه ی رشته ها توجه یکسانی میکردم.
هیچ کاری نیکردم چون اغای فنحی خوس عالیه
به همه امید داشتم و فقط چن نفر رو توی لیست امید نمیزاشتم صبر میکردم تا اخر سر همه تلاش هاشونو بکن بعد ...
با این کاری که میکنین امید رو از بچه های ضعیف تر میگیرن و فقط چندتا قوی که خودتون در نظر دارین و در کلاس ها و وبلاگ اسمشونو میارین رو میکنین برند

نمیدونم چرا به بعضی ها هم خیلی امید وارید و سرکلاس ها که کارنامه میدین میگین خیلی اومدی پایین خب بخاطر اینه که شما خیلی بهش بها دادین و بقیه رو رها کردین
مرسی اه
راستش من همیشه دوست داشته ام که معلم باشم ولی هیچگاه از مدیر مدرسه شدن خوشم نیامده چون مدانم که بسیار تحت فشار هستی از یک طرف فشار اولیا از یک طرف اداره از یک طرف...ولی یک چیز را خوب میدانم اگر یک روزی مدیر مدرسه ای شوم تمام تلاش خود را در بهتر کردن مدرسه میکنم تلاش میکنم با دانش
آموزانم رابطه برقرار کنم چون کسی که نتواند با دانش آموز ارتباط برقرار کند هرگز حرف دل آنها را نمی فهمد و مدیر خوبی نخواهد شد اگر مدیر مدرسه ای باشم رفتارم را با همه یکسان میکنم و فرقی بین آنها قایل نمی شوم تلاش میکنم برای دانش آموزان وقت هایی را خالی کنم و بشینم و به حرف هایشان گوش کنم و نظراتشان را بپرسم تا به آنها نشان دهم که برایشان ارزش و احترام قایل هستم میدانم که همیشه میگویند مشت نمونه خروار ولی این همه جا به کار نمی رود و آدم باید محلش را بداند چون اگر در بعضی جا ها استفاده شود باعث تبعیض شده و نارضایتی به بار می آورد ..مهم ترین ویژگی مدیر به روز بودن آن و آگاهی از نیاز دانش آموزان است من اگه مدیر باشم در جهت فهمیدن مشکلات دانش آموزان و رفع آنها اقدام میکنم تا دانش آموز بتواند با خیال راحت به درسش برسد ..و در آخر اگر مدیر باشم تنها هدف من رضایت دانش آموزان است و اهمیت چندانی نمی دهم که می خواهند راجب من چه بگویند چون همیشه این را میدانم رضایت دانش آموزان است که رضایت از خود را به بار می آورد و رضایت از خود است که زمینه مشترک برای همه چیزهاست ...و اینکه این را هم باید بدانیم که دانش آموزان شاد بهتر یاد میگرند پس تلاش میکنم دانش آموزان را با بهترین روحیه برای کلاس آماده کنم و گاه در زنگ تفریح بازی کردن یک فوتبال حرف زدن با دانش آموزان اندکی خندیدن و خنداندن و ... می تواند دانش اموزان را شاد کند با اینکه چیزی کوچکی هستند ولی می توانند بسیار موثر باشند...و اینکه سربلندی در آخرت بسیار بالاتر از سربلندی در دنیاست که ما میخواهیم آن را برای دیگران بدست اوریم تا دیگران نتوانند جایگاه ما را بگیرند ....و در یک کلام بهترین مدیر کسی است که دانش آموزان را درک کند و بفهمد حال به هر طریقی که می توند همانطور که می گویند رضایت مشتری باید اولویت باشد در مدرسه رضایت دانش آموز باید اولویت یباشد.... و اینکه همیشه کل را در نظر بگیریم نه جز را چون همین جز به کل ها می توانند بهترین مدیر را به بدترین مدیر تبدیل کند ... و اگر مدیر بودم هر از چند گاهی خود را جای دانش اموز قرار میدادم تا بعضی چیزها را دوباره تجربه کنم و اینکه نباید فراموش کنیم زمانه تغییر میکند و من این را هم بگویم برای من تنها یک چیز مهم است حال چه مدیر باشم چه معلم و چه .... و آن هم بهترین شدن در کارم است
فرقی بین رشته ها قائل نمی شدم!!!
هرچه زودتر دانش آموز ها رو می بردم سردشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی