دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

ویژه ی نوروز؛ لاین آپ ممتازین

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ب.ظ

فان؛ ویژه ی نوروز. لاین آپ ممتازین یا همون چیدمان خطی ممتازین.

اگه قرار بود ممتازین یه مسابقه ی فوتبال بدن، این ترکیب رو میفرستادیم زمین.

نکات ویژه اش:

ممتازین کلاس های دهم رو گذاشتیم ذخیره.

کارشناس ها اعتقاد دارن حسن غفاری پور هم میتونه گزینه ی دروازه بانی باشه.

حضور رضا احمدی و اصغر کلانتری توی دفاع وسط قطعیه. بخاطر قدشون. هر چند اصغر خشونت زیادی به خرج میده.

ایمان راشدی رو گذاشتیم هافبک دفاعی چون محکم و خشن بازی میکنه.

حیف بود حسن عسکری رو بزاریم بازیکن کنار. مجبور شدیم بزاریمش هافبک میانی. هر چند کمی متمایل به عقبه.

امین افرایی هم نقش جوونی های مسی رو بازی میکنه.

اما حضور احسان کریمی نوک پیکان خط حمله از نکات جالب هست. شک نداشته باشید هیچ فرصتی رو از دست نمیده.

علیرضا احمدی آزاد هم نقش پلی میکر یا همون بازیساز رو بازی میکنه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
جوادی پور

نظرات  (۱۰)

اقای یکی نمیدونم کی هستی ولی فکر میکنم از کلاس پیش ریاضی باشی و با حرفت کاملا موافقم و دمت گرم
این متن شاید کمی طولانی بشه ... من دانش اموز سال چهارم هستم و از سال اول راهنمایی تا الان که سال چهارم هستم اقای فتحی را میشناسم و مدیر بنده بودن و هستن (و متاسفانه نخواهند بود!) .نمیخواهم درمورد قبل از سال چهارم صحبت کنم (هر چند سخن بسیار است ! ) اما از تابستان سال چهارم بدبختی بنده و افرادی مثل من شروع شد که به وضوح به توجهی نسبت به خود را احساس میکردند و تا مغز استخوان درک ! این در حالی بود که ابدا دانش اموز ضعیف و بی توجه به درسی نبودم و افراد مثل من هم همین طور، این بی توجهی ها باعث خود باختگی من و خیلی از دوستان من شد که واقعا فکر میکردیم ما همه در یک فیلم بازی میکنیم که نقش سیاهی لشکر را داریم و نقش اصلی ها صد ها درجه از ما بهترند و ما فقط اماده ایم که یک نتیجکی !(نتیجه ی کوچک) در غول کنکور کسب کنیم و زحمت را کم کنیم وبلعکس سوپر استار ها بیایند و ان چنان بترکانند ! که همه دهانشان باز بماند. اصلا منکر این نیستم که دانش اموزان باید تشویق شوند و بعضی دانش اموزان واقعا از بعضی دیگر بهترند ولی این شکاف طبقانی ! که در مدرسه وحاکم است واقعا ازار دهنده است . چون هم من و امثال من از پیشرفت و کمی هم شده اعتماد به نفس دور میمانیم و هم بازیگران میلیاردی دبیرستان با چنان استرسی مواجه میشوند که شاید ( زبانم لال!) نتواند نتیجه ایی که لایق انند را کسب کنند( مانند سال قبل از
ما که به شخصه انتظارات بسیار بهتری داشتم) ولی حتما قبول دارید که فشار بسیار بالا روی ان ها و توجه بیش از حد باعث شد که کمی هم شده بر خود غره شوند و انطور که باید و شاید نترکانند! شاید شما و کادر مدرسه حس نکند که ما داریم چه شکنجه ایی میبینیم ! چه وقت هایی که سر کلاس معلم ها با بی توجهی به بقیه دانش اموزان با مشترک مورد نظر صحبت میکنند و چه وقت هایی مجبوریم سخنان دانش اموز پرستانه(مثل نژاد پرستانه!) بعضی از معلم ها و مدیر را تحمل کنیم و وانمود کنیم که از تکه تکه شدن انگیزیمان خبر نداریم ! انگار خیلی صحبت کردم ! ولی عاجزانه و ملتمسانه تمنا دارم که نسبت همه ی دانش اموزان به مساوات برخورد کنید حداقل طوری که تهش برای ما چیزی باقی بماند که با ان ادامه راه خانه اژدها ی سه سر (کنکور) را چهار دست و پا هم شده برویم و وسط راه الان که بسیار زمان مهمی است غش و ضعف ! نکنیم . چون خیلی از دانش اموزان از انیشتین ها و نیتوتن های مدرسه بت ساخته اند و بجای الگو گرفتن ان ها را عاجزانه میپرستند و فکر میکنند غیر ممکن است به گرد پای ان ها هم برسند در حالی که در کنکور ۹۵ دیدیم بعضی رسیدند و چه رسیدنی ! ولی همه روحیه قوی ندارند که با نادیده گرفته شدنشان بجنگند پس لطفا فکری به حال استرس دیوانه وار ان ها هم بکنید ! در اخر هم تشکری میکنم از تمامی کادر مدرسه با جان و دل زحمت کشیدند که ما به این حد برسیم که امیدوار باشیم به کنکور و اینده خویش! خواهشا رسیدگی شود!
پاسخ:
متن شما رو به دقت خوندم. بیش از 5 بار. قابل تامل هست. روی واتس  آپ آقای فتحی ارسال کردم. سعی میکنم چنانچه پاسخی بود درج کنم.
اگه میشه یکی هم از ممتازین دهم ها درست کنید
پاسخ:
فرصت شد حتما
انگار دیگه به وبلاگم نباید سربزنیم!
پاسخ:
سر بزنید حتی بازدید یا عدم بازدید یک مخاطب هم مهم هست
ترکیب باید۴.۳.۳باشه
جای مردانی و احمدی آزاد هم عوض کنید
احسان کریمی هم تو تماشاگرا بهتره
دروازه بان هم والا....
علی زاده محمد هم کلا خستس با فرجوند یا علی محمد زاده عوض کنید
اما بقیه اش عالیه
منم رباط کردم پاره حیییییف
آقای جوادی حسن چرا نیست تو ترکیب؟؟نظر من باشه کاپیتانی لایقشه بلاشک
پاسخ:
قطعا
ترکیب3-3-4نایی بی بهتر بی اغای جوادی
ماشاءالله به خلاقیتت آقای جوادی ولی واسه دهم رو هم بزنید
ولی با ای حساب از بقیه تیم هم تشکر کنیم
مو خوم تک هم ترم همه جانه پوشش دم فقط یه دروازبان وم بیین بقیه زمی با خوم...خوم سی خوم کرنر زنم خوم هم سر زنم اسا کار نیاشته بایین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی