دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

تنها یک ارسلان؟؛ زین همرهان سست عناصر دلم گرفت ...

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ب.ظ

تنها یک ارسلان؟؛ زین همرهان سست عناصر دلم گرفت ...

به درخواست دو سه نفری از بچه ها چند روزی میشه توی مدرسه و وبلاگ مرتب اعلام میکنم که مسابقه ی ورزش امدادی توی زنگ های تفریح برگزار میشه و گروه های چهار نفره اعلام آمادگی کنن. متاسفانه به جز گروه ارسلان منصورزاده هیچ فرد یا گروهی تا الان اعلام آمادگی نکرده و عملا با این اوصاف قضیه منتفیه، چون با یک گروه مسابقه برگزار نمیشه. قابل توجه اون دسته از دانش آموزایی که مرتب انتقاد میکنن و دنبال کار و برنامه و پست و ... میگردن و در عیب و ایراد گرفتن بسیار فعال هستن. من یاد اون بیت مولوی افتادم که میگه:

 زین همرهان ... دلم گرفت. شیر خدا و رستم دستانم آرزوست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۷
جوادی پور

نظرات  (۴)

اشکال نداره دنیا همش بی ربطه چه برسه به شعر های من
اصغر داداچ خیلی خوب بود . ولی بیچتر این چعرهایی ک میخونی ربط نداچتن
اشکال نداره آقای جوادی ...شده مثل زمان حضرت مسلم که رفت سجده همه بلند شدن الان هم همینطوره همه میگن برنامه تا میای جلو همه عقب می کشن...این خاصیت روزگاره .....
خوش باش و مخور غمی که با ارزش نیست
دنیا و لوازمش که در سازش نیست
عمری همه شاد باش چون خواهی رفت
بر آمدنش به سود یک خواهش نیست
انفاس تو با خلق خدا نزدیک است
اکسیژن یکسان به شما نزدیک است
پس چونکه تو با خلق خدا نزدیکی
برخورد نکو کن همه را،این نیک است
نرم افزار بالا بردن رنک سایت و ثبت بک لینک

برگرفته از دکان:dokan.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی