دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

 امروز عصر چند و چون امتحان ریاضی رو از آقای قربانی جویا شدم و بعضی از نظرات رو هم براشون گفتم که مثل همیشه با متانت و خوشرویی به صحبت ها و نظرات شما گوش کرد اما این توضیح مختصر رو خدمت دانش آموزای گرامی دهم انسانی ارائه کرد. میگفت: امتحان نه سخت بود و نه آسون. یه امتحان معمولی و استاندارد بود.و بیشتر سوالات رو روز قبل براشون حل کرده بودم. حتی دقیقا عین سوالات رو هم براشون حل کرده بودم.

توضیحات خودم؛ دانش آموزای گرامی دهم انسانی باور کنید درس ریاضی برا همه ی ادوار توی رشته ی انسانی یه درس سخت هست. طی سالهای زیادی که معلم بودم همیشه دانش آموزای رشته ی انسانی از امتحان درس ریاضی گلایه مند بودن. امیدوارم با نمره ی مستمر بخشی از این کاستی جبران بشه. البته آرزوی شخصی من هست که تحققش بسته به من نیست. و امیدوارم دانش آموزا با پایان این بحث و فراموشی این امتحان به امتحان بعدی فکر کنن. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
جوادی پور

نظرات  (۹)

۰۲ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۵ دهم انسانی
با ای کارا کار اما ره می اوفته
۰۲ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۸ صرفاجهت اطلاع!
به بعضیا باید گفت تا الان درس نخوندی اگه یکم دیگه هم صبر کنی لازم نیست بخونی.
۰۲ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۵۹ یه کلاس چهارمی دیگه
ما اصلا به کلاس جبرانی نیاز نداریم!
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۱ دهم انسانی
ولی سابقه نداشته که امار بیاره یا بگه فلان چیز رو تعریف کنید خودش هم میگفن یا نمیارم یا به صورت نقطه چین میارم
پ با ای حرفا کمک نیکنه نه؟
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۵۶ این نظر منه
در کل بچو انسانی فکر کنن تا ریاضی اختصاصی نی وا آسو بووه و دوست دارن با راحتی رن جلو گرچه دونم امتحان سو هم سخت نویه ولی وا همیطور روه جلو کسی که نتره ریاصی دهم قبول بووه مطمین با سال بعد هم داته همی آش و همی کاسه قراره تکرار بووه پس بهتره همی اول جلوس گرفته بووه
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۲ یکی از بچه های مدرسه
آغای قربانی وسو رحم کو
اینطور که اینو تعریف کنن دلم سوخت سی سو
ولی جالب اینجاست حر ف آقای قربانی برخلاف حرف دانش آموزانه!
احتمالا دانش آموزان از اغراق استفاده کردن
ادبیات20
با سلام .ببخشید اقای قربانی ولی وقتی مثلا یه ۱۳ رفت تو کارنامه چه جوری به امتحانات بعد فکر کنیم
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۳۵ یه کلاس چهارمی
ب یه جلسه کلاس رفع اشکال نیازداریم درس فیزیک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی