دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

دهمی ها بگویید؛ امتحان شیمی سخت بود.

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۰۱ ب.ظ

دهمی ها بگویید؛ امتحان شیمی سخت بود؟

امروز امتحان درس شیمی برگزار شد و دانش آموزان تا دقایق زیادی بعد از پایان امتحان مشغول نوشتن جواب ها بودن. اینکه امتحان سخت بود یا آسون و یا نرمال بر ما پ.شیده است. جواب این سوال رو توی نظرات شما میگیریم.بازخوردش رو به آقای محمدجانی انتقال میدم. ولی واقعا سخت بود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
جوادی پور

نظرات  (۲۱)

۰۲ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۵ ای بابا . تا بوده همین بوده !!!
دهم انسانی جان !! عیزم!! من اصلا تو کلاس شما نیستم !! اصلا دهمی نیستم !! من پروو ام؟؟؟ هر طور دوس داری فکر کن . در ضمن من تو این چند سالی ک تو مدرسه بودم همیشه بین نفرات اول دوم سوم بودم الحمدلله تا حالا شهریوری نشدم . بله دهم انسانی جان من ایطور ی قبول شدم حالا بدو برو واس شهریور بخون . موفق باشی
امتحان خیلی راحتی بود.من برا بیشتر از اینا آماده بودم.
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۶ کمی فکر کنیم
والا ما امتحان دهم انسانی رو دیدیم زیاد سخت نبود ولی مشکلی که بچه های انسانی دارن اینه که فکر میکنن تا اومدن انسانی قراره ریاضی نخونن ...ریاضی انسانی خیلی راخت تره از ریاضی تجربی و ریاضی ولی به علت وقت گذاشتن کم بچه ها روی این درس و شب امتحانی شدن با مشکل روبرو میشن...و تازه اگه هم قرار باشه معدل روی کنکور تاثیر داشته باشه معدل این امتحانات نیستن
نسبت به امتحانات دیگر آقای محمد جونی آسان تر بود تشکر
امتحان خوبی بود .
سطحش متوسط بود
هر کی خونده ، نمره ی خوب میگیره !!

پ.ن : فقط من نمی دونم چرا تو هیچ امتحانی ، سوالات صحیح غلیط ، 2 تا صحیح نداره و همش 2 تا غلط داره!
(آقای جوادی اینو حتما به آقای محمدجانی بگو)
امتحان سخت نبود ولی ی چندتا نکته ریز داشت به همین خاطر سخت به نظر می رسید
تو نمیخواد خود شیرینی کنی،ای بابا با تو هم ،معلوم نیست چطور قبول شدی پر رو هم شدی ،اگه میخوای ک فقط به نفع خودت برو شرتو بکن چون هیچ ارزشی نداری ،ک تو کلاس ما باشی،،،به تو هم ربطی نداره ک من به اغای جوادی چی گفتم ،اون واسه اون عده کلاس ک،اعتراض کرده بودت واس تو ..........ه....نبود.
فهمیدی!
امتحان برای کسایی که خونده بودن خیلی اسون و برای کسایی که نخونده بودن خیلی سخت بود
ریاضی چیزی نیست که ازش فرار کرد متاسفانه همه جا هست
ماهم مجبوری میخونیم
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۱ ای بابا . تا بوده همین بوده !!!
دهم انسانی جان من کی نظر خواهی کردم !!! عایا جملم نظر خواهی بود!!! بعدشم من نگفتم ک ادم بزرگیم ک شما میگی هر کی میخوای باش !! من کوچک ترین عضو این مدرسم ...حالا عیب نداره خرت (درسی ک افتادی)(امیدوارم شهریور از پل عبور کنه !! برادر من اونقدر ب کلاس خودم چسبیدم ک خیالم تخته تخته بابت امتحانات !!! با آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما و همکلاسی هایتان در شهریور !!!
در ضمن آقای جوادی لطفا از طرف من و همکلاسیام از آقای قربانی بابت اینکه توی این مدت ما رو تحمل کردن و توی امتحانات نوبت دوم امسال کلی باهامون همکاری کردن تشکر کنید. .
اغای جوادی مو شمردم18.5نمره بی
پاسخ:
تصویر برگه رو روی آیدی  تلگرام مدرسه بفرستید
چرا امتحان شیمی از 19 نمره بود . من چند بار بارم ها رو جمع بستم
پاسخ:
اگه برگه رو دارید عکس صفحات اونو به آیدی کانال تلگرام  بفرستید.

اغای ای بابا ،تا بوده همین بوده !!!!! هر کس که میخواهی باش.این برا خودت.
ولی تو حق نداری برا ما بیای نظر خواهی بکنی. هر کلاس یه مشکل داره. پس بجای گرفتن مشکل از ما یا حرف های بقیه برو به کلاس خودتون بچسب....
ولا بلا سخت بی
خدایش سخت بود اقای محمد جانی گفتی اسوه ولی اینطور نبود یکم رعایتمونو بکنین خودتون هم سرجلسه اصلا ک نیومدین
چی متوسط بود.یه نمرش کلا من دفعه اول بود همچین سوالی‌رو‌ دیدم.
در کل سخت بود
تو این یه سال فهمیدم هروقت اقای محمد جانی بگه امتحان راحته. امتحان سخت بوده متاسفانه این بارم گفت.
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۳۸ ای بابا . تا بوده همین بوده !!!
دهم انسانی و انسانی تفلک !!! چیزیه ک شده دوست عزیز. کاش بیشتر مطالعه میکردی تا اینطور نشه . واقعا اقای فتحی راس میگنا امتحانات پل خر بگیریه الان شما هم خرتون (درسی ک افتادین) اونور پل (شهریور) گیر کرده .. ‘’ باشد تا ب امتحانات اقای قربانی ایمان بیاورید‘’ !!!
ای جوادی ،اغا پ هه چ وضعه ونمره کلاس۲۴نفری ۲۳‌ نفر بخاطر ریاضی رفتیم شهریور،اخه ،چرا یکم سطح امتحاناتتون رو پاییم تر نمیارین،مثلا الان اگه کنکور رفت رو معدل حتما ما یه کارگر شهرداری میشیم،چون امتحان سطح بالا میگیری ،ما هم خوندبم ولی مشکل اینجاست ک معدل پایین میاد و ما هیچ سودی نکردیم ولی دانش اموز pضعیف طالقانی ،چون سطح امتحانشون متوسطه، معدلش بالا میاد ولی ما نه باید گریه کنیم،الانم امیدی واسه درس خوندن نداریم"
اقای جوادی سلام ،ما امروز نمرات ریاضی مونو دیدیم نصف کلاس رفتن شهریور تابستونمونم خراب شد رفت
حالا لطفا به اقای قربانی بگین شما م یه سال مارو درس دادی پس لطف میکردی امتحان اسون تری می اوردی این امتحانو انیشتینم نمیتونست جواب بده ،بعد میگین میاگینتون پایینه شما یکم مراعات حال ما رو بکنین ،ما خودمون از ریاضی فرار کردیم ،اومدی انسانی ک مثلا اسون باشه ولی از ریاضی هم سخت تره.
لطفا یه کاری واسمون بکنید.ممنون میشیم
پاسخ:
نظرات بهش منتقل میشه
به نظر من سطح امتحان متوسط بود
و هرکس خوب خونده بود میتونست نمره خیلی خوبی بگیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی