دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

شمارش معکوس برای اردو؛ 5 روز

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۷ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۹
جوادی پور

نظرات  (۷)

سلام
تو کانال گفتید آقایان قربانی و سردار پور میان اردو ولی حرفی از آقای محمودی نزدین
بهشون بگید اگه میتونن بیان
خوشحال میشیم تو آخرین اردو همراهمون باشن
من نه تو لیگه علمی مقام آوردم ، نه رتبه درسی آوردم!

حالا میتونم مثلا فردا بیام رضایت نامه بگیرم!!! ؟؟؟
پاسخ:
بله
یعنی شاگرد اول تا سوم ۱۷۰ اونی که با امتیاز لیگ و معدل پایینه ۱۰۰.خیلی ظالمانه ست
پاسخ:
این اردو در ابتدا مال برندگان لیگ علمی بوده.بقیه اضاف شدن.بعد شاگردان ممتاز درسی تو نوبت اول جایزشونو گرفتن
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۷ دهم عقب مانده
هنوز مهلت ثبت نام هست پیام های کانال بد نیشم زدند.
پاسخ:
بله
با تشکر
شاید چیز هایی که درمورد دهمی ها در کانال مدرسه گفته شد درست باشه
ولی به نظر من تند رفتین
من خودم شخصا خیلی علاقه داشتم داخل این اردو شرکت کنم ولی دقیقا روز حرکت اردو قراره برم مسافرت
ن تنها من شاید خیلی از دهمی ها این مشکل رو دارن...و مشکل های
دیگه از قبیل مالی و...

پاسخ:
پیگیری و تشکر خشک و خالی جیب پر نمیخواد. 
لااقل هزینه و شرایط اردو رو توی سایت میزدین باور کنین همه تلگرام ندارن!!!!
پاسخ:
هزینه برای افراد آزاد 200 هزار ت...برای ممتازین 170 هزار ت...برای لیگ علمی 100 هزار ت....
شرایط خاصی نداره...شنبه به آقای فتحی مراجعه کنید چون زمان اردو از یکشنبه شب شروع میشه. ..یا با خود آقای فتحی تماس بگیرید
ببخشید به مقصد کجا ؟
پاسخ:
همدان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی