دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

۵۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۰
واحد بسیج دبیرستان شهید احمدی روشن

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۹
واحد بسیج دبیرستان شهید احمدی روشن

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۲
جوادی پور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۷
جوادی پور

طرح یک مستند

ایده ی ساخت یک مستند از دبیرستان نمونه دولتی از اوایل سال گذشته ی تحصیلی در ذهنم بود و به عناوین مختلفی سعی در گردآوری کلیپ های ویدئویی مصاحبه از مسئولین اداره، کلاس های درس و ورزش، مصاحبه با دانش آموزان، نظرات همکاران و ... داشتم و حجم زیادی را تا به امروز گرد آوری کرده ام که بسیار ناکافی است. تمرکز کار بیشتر بر روی دانش آموزان در آستانه ی کنکور که اولین خروجی های دبیرستان نمونه هستند قرار دارد. این مستند به روند تحصیلی دانش آموزان و روند آمادگی آنها و ساعات تحصیل، ورزش و ... در طول سال تحصیلی می پردازد که بصورت دو قسمتی در جشن اواسط و اواخر سال تحصیلی آماده خواهد شد. هر چند که جمع آوری، ویرایش و تدوین این مستند بسیار زمان بر و طاقت فرساست اما وجود همکارانی سختکوش و مهربان و دانش آموزانی قدردان و صمیمی و در یک کلام مجموعه ای همدل، ما را مصمم ساخت این کار را آغاز کنیم و به پایان برسانیم  و بخش هایی از آن را تا به امروز جلو برده ایم. امیدواریم دانش آموزان و همکاران عزیز هر ایده ای را در ذهن دارند به ما انتقال دهند و امید داریم تا مراسم جشن برترین های نوبت اول در تالار اداره ی فرهنگ و ارشاد بتوانیم قسمت اول از این مستند را آماده کنیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۸
جوادی پور

توی سایت کانون میتونید رتبه ی خودتون رو تخمین بزنید. به عنوان مثال من درصدهاش رو روی اعداد زیر تنظیم کردم و توی هر سه منطقه میتونم رتبه رو ببینم.البته بر اساس کنکور 93 و قبل از اون هست و در ضمن کارنامه ی نفرات  با درصد های مشابه شما رو نشون میده. هر چند تنظیم دستی درصد ها کار دشواری نیست اما تست زدن در عمل بسیار دشوار هست. من برا یکی دانش آموزای تجربی درصد های فرضی رو زدم رتبه ی خوبی اومد. اما در عمل باید ثابت بشه که توانا هست یا که خیر؟!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۴
جوادی پور

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۶
جوادی پور

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۲
واحد بسیج دبیرستان شهید احمدی روشن
جناب آقای نصیری دبیر محترم زبان در کنار پسر(عرفان) در یک قاب.پسری که مهارت های ورزشی اش کم از دوران جوانی پدر ندارد. آرزوی سلامتی و توفیق براشون
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۷
جوادی پور

جناب آقای منجزی دبیر محترم درس هندسه، فایل نمونه سوال و تست کنکور هندسه رو برا درج توی وبلاگ به من تحویل داده بودن که متاسفانه با فراموشی من همراه شد. بدینوسیله ازشون عذرخواهی میکنم. قرار بر این شد فایل های بعدی رو بدون فوت وقت درج کنم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۱
جوادی پور