دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

۴۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم این روزها و همزمان با برگزاری مسابقات یورو 2016 عادل فردوسی‌پور حضور خیلی پررنگی ندارد اما او با برنامه‌ای در تلویزیون اینترنتی (آیو) بازگشته است. این برنامه همزمان با  جام ملت‌های اروپا و پخش زنده این مسابقات از شبکه تلویزیونی اینترنتی، در دسترس کاربران این تلویزیون قرار گرفته است.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۷
جوادی پور

روز شمار

از همین لحظه تا کنکور:

26 روز

15 ساعت

56 دقیقه 

30 ثانیه

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۳
جوادی پور

با تمام سختی ها و دشواری ها، تلخ ها و شیرین ها، سال تحصیلی 95-94 به انتها رسید. کارنامه ها توزیع شد. اگر بد بودی و اگر خوب فرصتی برای افسوس و یا خوشحالی نیست. هر آنچه باید در نظر داشت، آینده است و چشم به هدف آینده و تلاش برای بهبود کیفیت سال گذشته. هیچ راه گریزی از آینده نیست و اینکه سرگرم خوشحالی برای نتیجه ی سال گذشته ات باشی در حال فوت وقت هستی و اگر در حال غم و افسوس برای نتیجه ی سال گذشته ات هستی باز با دست خودت کمر به کشتن زمان بسته ای. امیدواریم دانش آموزان گرامی با برنامه ریزی منظم برای سال آینده با دستی پر به استقبال سال آینده تحصیلی بیایند و از فکر گذشته به در آیند که گذشته به خاطره پیوست و خرمایش را خوردند و رفت ...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۴
جوادی پور

اردوی تفریحی و تشویقی تابستان که امسال قرار است برنامه ریزی آن صورت گیرد و چندین مکان برای آن در نظر گرفته شده است هنوز به نتیجه ی قطعی برای تعیین مکان آن نرسیده است. پیگیری آقای فتحی برای اردوگاه باهنر تهران به علت هزینه ی بسیار زیاد آن (هر نفر 60 هزار تومان برای یک شبانه روز) به نتیجه نرسید و عملا امکان پذیر نیست. قطعا باید در تعیین مکان مناسب برای اردو، معادله ی دخل و خرج برقرار باشد. از آنجایی که فربه بودن جیب آقای فتحی نسبت به پارسال تحلیل رفته، باید مکانی متناسب با آن در نظر گرفته شود. هر چند مسافت نیز به عنوان یکی از پارامترهاست که باید مورد توجه قرار گیرد تا زمان اردو در جاده و خستگی های مسیر صرف نشود. زمان آن نیز قطعا پس از کنکور سراسری خواهد بود. به هر روی شاید نصف جهان پاسخ معمای مکان اردوی امسال باشد. شاید!

۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۷
جوادی پور


سال هاست که دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر می کنند اما با تغییرات آموزش عالی در سطح جهان، سیر و سفر ایرانی ها هم دچار تغییرات مختلفی شده استخردادماه و تیرماه هر سال فرصتی برای علاقه‌مندان به تحصیل است که ادامه تحصیل خود را به محک دانشگاه های مختلف در خارج از کشور بگذراند. در این فصل دانشگاه های مختلف جهان فرصت های تحصیلی خود را اعلام می کنند و بسیاری از دانشجویان ایرانی که جزء برترین ها محسوب می شوند و استعداد بالایی دارند از این فرصت ها بهره می گیرند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۲
جوادی پور

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۶
جوادی پور

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای سهم سوابق تحصیلی در کنکور 95 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:‌ بدینوسیله به اطلاع تمام داوطلبان آزمون سراسری سال 1395 می‌‌رساند: با توجه به ابلاغ قانون اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب 26 اردیبهشت 95 مجلس شورای اسلامی و براساس مصوبه ششمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 23 خرداد 95 میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1395 به صورت زیر است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۴
جوادی پور

میانگین پایین نمره ی درس دین و زندگی این سوال را بوجود آورده که براستی چرا درسی که به ظاهر جزو پیشتازان نمره در امتحانات دروس نهایی است و ضریب بالایی را در کنکور به خود اختصاص داده باید این نتیجه را در پی داشته باشد. یکی از نکات مهمی که دانش آموزان به آن شدیدا گلایه دارند، بدبینی و بدگمانی به تصحیح کننده ی برگه هاست جایی که نفرات ممتاز کلاس که به ضرس قاطع پیش بینی نمره ی بالا را داشتند به ناگاه و در کمال تعجب نمره ای پایین را پیش روی خود دیدند. اینکه بعضی تصحیح کننده برگه ها، دقت و وسواس زیادی دارند و به قولی مو را از ماست بیرون میکشند و خط به خط بر اساس پاسخنامه نمره میدهند امری است که بر ما پوشیده است و اینکه بعضی از دبیران با یک حس انتقام از مدارس خاص و یا دانش آموزان مدرسه خاص شروع به تصحیح برگه ها نمایند بسیار دور از ذهن است هر چند محال نیست. البته دانش آموزان گرامی باید توجه داشته باشند که در حوزه ی تصحیح امتحانات نهایی هر برگه سه بار و توسط سه دبیر تصحیح و بازبینی میشود تا درصد خطا به حداقل کاهش یابد. بررسی این موارد و پیگیری آن قطعا از طرف آموزشگاه دنبال خواهد شد اما دانش آموزان گرامی توجه داشته باشند که همیشه مسئولیت پذیر باشند چرا که شاید نحوه ی مطاله دین و زندگی و برخی عوامل درونی که از خود افراد نشات میگرد نیز در این امر دخیل بوده. 

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۳
جوادی پور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۸
جوادی پور

نمرات دین و زندگی هر دو کلاس سوم تجربی و ریاضی به شکل معنی داری پایین بود.یه علامت سوال بود برا همه؟ اینکه دانش آموزای ممتاز هم نمره ی پایین آوردن سواله؟؟


۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۲
جوادی پور