دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

۵۰ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

لایک روز برای ولی دانش آموزی که بجای کمک به خرید برگه و کلاس های فوق برنامه و ... ، ترجیح داد پسرش زنگ ورزش با امکانات بهتری ورزش کنه و هزینه ی 4 عدد توپ والیبال رو متقبل شد. از همین جا ازش تقدیر میکنیم بخاطر این روحیه اش.

۱۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۳:۳۲
جوادی پور

آقای فتحی اعلام کردن با خنک تر شدن هوا، جمعه ی هفته بعد یا احتمالا دو هفته ی بعد، همراه با کلاس های دهم به صرف صبحانه و ورزش صبحگاهی عازم کوه میشیم و اولین کوهنوردی سال رو تجربه میکنیم. ظاهرا مختص کلاس های دهم هست.

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۹
جوادی پور

پاسخ: در اثر فشرده شدن بطری، فشار هوای درون شیشه ی کوچک داخل بطری فشرده شده و مقداری آب وارد شیشه شده چگالیش بیشتر میشود. بطوری که چگالی مجموعه شیشه و آب درونش بیشتر از آب میشه بنابراین پایین میره!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۵ ، ۲۱:۲۹
جوادی پور

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۵ ، ۲۱:۲۲
جوادی پور

گفتگو  با فرهاد الله رتبه 608 کنکور سراسری سال 95

از یه دانش آموز کم حرف (نه کم رو)، حرف کشیدن سخته. حتی اگه قرار باشه فقط رو کاغذ حرفهاش رو بنویسه. فرهاد از اون دست دانش آموزای با اعتماد به نفسی هست که افسار کتاب ها تو دستش بود و غالبا درس، امتحان و کتاب در کنترلش بود. دانش آموز پرخوانی نبود. هر باری که سر جلسه ی امتحان به چهره اش نگاه میکردی اثری از هیجان امتحان تو چهره اش نبود و انگار توی کلاس درس نشسته نه امتحان. رتبه ی 608 کنکور که راه پدر شریفش رو انتخاب کرد و تو دوره زمونه ای که گاها پول مقدم بر ارزش هاست یه شغل ارزشی رو انتخاب کرد. از جنس ریاضیه. قطعا مدارج بالای تحصیلی رو طی میکنه. تو یه گفتگوی کوتاه تجربیاتش رو در اختیار بچه ها گذاشت.

معرفی؟

فرهاد الله هستم، متولد 1376 ، شهرستان گتوند و رتبه ی 608 کنکور سراسری سال 1395 در رشته ی ریاضی

ورود به دبیرستان احمدی روشن؟

از سال 91 وارد دبیرستان نمونه دولتی احمدی روشن شدم و 4 سال دوران دبیرستانم رو پیوسته توی همین آموزشگاه بودم و به پایان رسوندم.

بقیه در ادامه ی مطلب  و در پایین 

۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۹:۳۵
جوادی پور

این عکس رو توی اصفهان گرفتم اون گوشه ی تصویر آقای فتحی گفتن که این چهار نفر توی  کنکور امسال ... !!

۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۰:۲۴
جوادی پور
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۴:۰۷
جوادی پور

بی مقدمه آغاز میکنم. ورزش رنجور است و رنجیده. اینقدر رنجور است که در حوزه ی ورزش معمولا آب در هاون میکوبی. در باب یک خط بالا کتابها میشود نوشت اما مجالش نیست. آنچه که به ذهنم رسید در هفته ی تربیت بدنی خدمت دانش آموزان گرامی عرض نمایم تفکر غلط نمره ی بالا در ورزش است. بیچاره نمره ی بیست باید در کنار نام دانش آموزی قرار بگیرد که کوچکترین اثری از ورزش و ورزشکار بودن در وجود و فیزیکش مشاهده نمیشود. گاها نه تنها ورزشکار نیست که ورزش و ورزشکار را نیز نفی میکند. باید بدانیم صرف اینکه دانش اموزی معدلش بالا و یا ممتاز است هرگز دلیلی برای نمره ی بیست در تربیت بدنی نیست. این تفکر غلط حاصل تلاش بی وقفه ی غیر ورزشی هایی است که راه گم کرده و از روی دیوار کوتاه ورزش به خانه ی امن و بی دردسر ورزش پناه آورده اند. آنچه غیر ورزشی ها بر سر ورزش آورده اند سالها تلاش گسترده ی ورزشی ها را میطلبد تا اثرش را  کمرنگ کنند. مدیرانی که معمولا در طول دوران حیات خود چند متری را ندویده اند، معمولا تصمیم گیرندگان کلان عرصه ی ورزش هستند. استاد دوران دانشجویی مان میگفت: سالها پیش مدیر کل ورزش یکی از استانها که درخواست های متعدد ورزشکاران را برای تعویض چمن استادیوم اصلی استان دریافت میکرد در اقدامی بی نظیر اعلام کرده بود برای اینکه زمین با دوامی داشته باشیم زمین را با آسفالت مخصوص فرش کنیم تا مجبور به تعویض مداوم چمن آن نباشیم!!!!! خیلی دور نرویم در همین حوالی تفریح و سرگرمی برخی مدیران ورزشی قدم زدن با سیگار در کنار زمین های ورزشی است! و مثال های بی پایانی از این دست. متاسفانه اینچنین تصمیم گیرندگان در عرصه ورزش کم نیستند و آنچه به عنوان درد ورزش هست افراد و نابغه هایی از این دست است. ویرانه ی اینها را آباد کردن سالها و دهه ها تلاش میخواهد که شاید عمر کوتاه ما به آن نرسد و شاید بزودی عطای ماندن در کنار ورزش را به لقایش ببخشیم!! جوادی/.

پ.ن: روی سخن ما متولیان غافل از ورزش و متولیان تصمیم ساز است.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۵ ، ۰۷:۴۹
جوادی پور

سلام؛ محمد حق دارد دیده و تشویق شود، چون مهارت ورزشی ویژه دارد، همچنان که  ممتازین دروس دیگر به کرات دیده و تشویق میشوند!

به مناسبت هفته ی تربیت بدنی و شروع مسابقات ورزشی توی دبیرستان نمونه دولتی، قصد داریم به روال سال گذشته یه صبحگاه تمام ورزشی رو با آیتم های جذاب ورزشی تدارک ببینیم. سعی بر اینه که آیتم ها طوری طراحی بشه که مشارکت تمام بچه ها رو در پی داشته باشه. البته چنانچه خلاقیت و ابتکاری رو برا مسابقات دارید توی مدرسه ما رو در جریان قرار بدید. جزئیات آیتم ها رو بزودی روی تابلوی تربیت بدنی نصب میکنم.

 

۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۹:۵۷
جوادی پور

۱۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۶
جوادی پور