دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

۲۶ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است



راستی آیا 
کودکان کربلا 
تکلیفشان تنها 
دائماً تکرار مشق ِ آب ! آب ! 
مشق ِ بابا آب بود ؟‌

قیصر امین پور

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۵
جوادی پور

به درخواست آقای فتحی درج کردم

کارنامه ی آزمون مرآت احسان کریمی

ماشاالله داره! اول کشور! پر از صد

 

۱۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۲
جوادی پور

خانه دوست کجاست !؟

به قلم آقای جزایری

دانش آموز عزیز : سلام !  اینک که در آستانه اربعین حسینی می خواهی به مناطق  نورانی دفاع مقدس رفته و سری به « مشهد » کربلاییان زمان بزنی ، گفتم نکاتی برایت بنویسم تا قدرآنجا را بیشتر بدانی و از فضای معنوی آن ،  بهتر استفاده کنی... و انشاءالله که این زمان ، برایت یک دوره فشرده معرفت و خودسازی باشد....نمی دانم چقدر می دانی جبهه « چه جایی» بوده ؟ چه کسانی آنجا بوده اند و چه روحیاتی داشته اند ؟ حتماً در این باره مطالبی خوانده و شنیده ای  ولی آن مناطق آن قدر شریف و مقدس اند که هر چه بخوانی و بشنوی باز هم جای شنیدن و خواندن دارد.... پس بگذار برایت بگویم که :

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۶
جوادی پور

مطالعه کردن : چرا و چگونه ...؟

کسی که مطالعه می کند ، عرض عمرش از طول عمرش بیشتر است !           ابن سینا

مطالعه کردن یعنی به دقت نگریستن در چیزی وکلمه مطالعه هم خانواده طلوع یعنی درخشش و تابیدن نوراست و به دلیل اینکه خواندن باعث باز شدن و توسعه افق فکری انسان می شود ، به تابیدن نور تشبیه شده است . مطالعه مخصوص سن خاصی نیست و حتی برای کودکان یکساله و دوساله هم می توان قصه خوانی کرد و برای سنین قبل از دبستان ، از کتب تصویری که نوشته و متن ندارند ، استفاده کرد . این کار به ایجاد علاقه به مطالعه در بزرگسالی بسیار تأثیر دارد. یکی از اثرات مطالعه ، افزایش اعتماد به نفس است .

چرا بخوانیم ؟

برای کسب آگاهی و افزایش اطلاعات و لذت و سرگرمی( کتب هنری ، داستان و...) و داشتن یک زندگی پویا ، خلاق و با کیفیت ، نیاز به مطالعه کردن است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۸
جوادی پور
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۰:۱۴
جوادی پور

تیم دو و میدانی دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن موفق شد در مجموع تیمی به مقام قهرمانی مسابقات دو و میدانی در سطح دبیرستان های شهرستان گتوند دست پیدا کند.

رتبه های کسب شده به قرار زیر است:

l مقام اول پرش طول: محمد عبدی زاده u

l مقام دوم پرش طول: شهریار عسکرزاده v

l مقام اول دوی 100 متر: محمد عبدی زاده u

l مقام سوم دوی 800 متر: سینا فتاحی w

R حسین سیاحی هم سه چهار ساعتی وقتش رو برا کمک به بچه ها گذاشت. نقش کمک مربی رو برا من و بچه ها ایفا کرد که ازش تقدیر به عمل میاد.

تبریک و خسته نباشید به تمامی دانش آموزان تیم دو و میدانی. جوایز آنها در صف صبحگاه تقدیم آنان خواهد شد.

 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۶
جوادی پور

قابل توجه دانش آموزان گرامی؛ گام های صعود به سمت رتبه ی های برتر از همین الان داره برداشته میشه. اونایی که این گام ها رو استوار بردارن، در بهمن ماه، افتخار حضور بر روی سکوی ممتازین در تالار اداره ی فرهنگ و ارشاد را خواهند داشت. 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۵
جوادی پور

گفتگوی ویژه با آقای تاجدی

دبیر زیست شناسی دبیرستان نمونه دولتی احمدی روشن شهرستان گتوند- آبان 95

اگر به احترام درس ریاضی باید کلاه از سر برداشت، جلوی پای درس زیست شناسی نیز باید فرش قرمز گستراند. در گیر و دار مشغله های آقای تاجدی که این روزها زمان برایش از هر چیز دیگری مهم تر است و مشغول نهایی کردن کارهای مربوط به چاپ کتاب هایش است، فرصتی دست داد تا پای صحبت های این دبیر شاخص درس زیست شناسی شهرستان گتوند بنشینم. شاید بسیاری از اوقات شما دانش آموزان این مشاوره ها و صحبت های جناب آقای تاجدی را در کلاس درس شنیده اید و حقیر نیز بارها از وضعیت تدریس ایشان و نکاتی که گاها برای خود من هم درس آموزنده بوده، برداشت نموده ام. اشتیاق آقای تاجدی در توضیح مباحث درس زیست شناسی هر مخاطبی را جذب این درس مینماید، چه اینکه بسیاری از اوقات در اتاق دبیران نیز با شوق، شنونده ی مباحث علمی آقای تاجدی هستیم. در تدریس بسیار جدی و قانونمند است و در پس این جدیت بسیار منعطف و صمیمی. ورزش روزانه را در برنامه دارد و جالب است بدانید هنر عکاسی را نیز با جدیت دنبال میکند. آنچه میخوانید چکیده ای از صحبت های آقای تاجدی است و با  این مختصر که حاصل تجربه ی 20 ساله اش از تدریس است، میهمان خانه های شما شده ایم.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۵:۰۱
جوادی پور

اینجا دیگه بحث رفاقت  و همکلاس بودن و همکار بودن نیست!

تقدیر و لایک روز تقدیم آقای محمودی بخاطر احساس مسئولیت بی نهایتش.(با وجود اینکه راضی نبود ولی من درج کردم)

دوشنبه هفته ی جاری آقای محمودی به ناچار بایستی در بیمارستان دزفول حاضر میشدن و نتونستن تشریف بیارن مدرسه البته این نیومدن رو از روزها قبل با مدرسه هماهنگ کرده بودن اما با این وجود مدام از بیمارستان و در تماس تلفنی جویای وضعیت امتحان بچه ها میشد و بالاخره با اصرار، ساعت 12 از بیمارستان مستقیما در محل تدریس و امتحان بچه ها حاضر شد. لایک آقای محمودی! بخاطر این اقدامت سه جلسه زنگ ورزش دهم تجربی تقدیم به شما!

۱۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۶
جوادی پور

تقدیر از دانش آموزان ممتاز حوزه ی پرورشی

دانش آموزان:

امیررضا طالبی: کلاس سوم تجربی

عباس زاهدی: کلاس دهم تجربی

احمدرضا رضایی: دهم ریاضی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۵:۰۰
جوادی پور