دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

۷۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

توزیع کارنامه پایه سوم امروز چهارشنبه!!

مهلت اعتراض تا جمعه همین هفته!!

تسویه هزینه فوق برنامه الزامی میباشد!!!

اطلاع به دوستان لطفا!!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۶
مجتبی فتحی

در پاسخ به یک سوال تکراری؛ تجربی ممنوع

 

طبق بخشنامه ی اداره ی آموزش و پرورش تغییر رشته ی دانش آموزان از رشته های دیگر به رشته ی تجربی ممنوع است *در مدارس نمونه*. البته دانش آموزان میتوانند از رشته ی تجربی به سایر رشته ها جابجا شوند. همچنین جابجایی در رشته های ریاضی و انسانی نیز امکان پذیر میباشد. نکته قابل ذکر این است که دانشآموزانی که مایل هستند رشته ی تجربی را انتخاب کنند تنها در مدارس عادی آنهم با شرایط بسیار خاص ثبت نام میشوند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۹
جوادی پور

با توجه به اعتراض دانش آموزان به برخی نمرات، دبیران محترم نیز برای بازبینی برگه های امتحان، یک به یک در مدرسه حضور پیدا میکنند تا به بررسی برگه های امتحانی بپردازند. امروز نیز چند دبیری در محل مدرسه حاضر و نمرات خود را تایید و یا اصلاح نمودند. از نکات جالب مشاهدات امروز عدم تغییر بسیاری از نمرات بود. نکته ی جالب دیگر اینکه دانش آموزی که نمره ی 18 کسب کرده و پاسخ دو سوال یک نمره ای را خالی گذاشته بود به نمره ی خود اعتراض داشت. عمده ی دبیران احمدی روشن با نهایت دقت برگه ها را تصحیح میکنند و امید است دانش اموزان در اعتراضات آتی خود این نکته را لحاظ کنند.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۴
جوادی پور

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۰
جوادی پور

ماندنی یا رفتنی؟

بعضی از دانش آموزای دبیرستان های دیگه روی کانال تلگرام مدرسه پیگیر این موضوع هستن که آیا آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه که هر سال برگزار میشد، امسال هم برگزار میشه؟

پاسخ رو از آقای فتحی و آقای اسدی معاونت متوسطه ی اداره جویا شدیم. ظاهرا هنوز تصمیم قطعی برای اضافه کردن به دانش آموزان پایه ی یازدهم از طریق آزمون تکمیل ظرفیت گرفته نشده. اما آنچه که قطعی هست تعدادی از دانش آموزان کلاس دهم که برخی دروس رو افتادن از مدرسه رفتنی هستن. البته به نظر میرسه آزمون مجدد شهریور برای افرادی هست که تک درس هایی رو افتادن. اینا شنیده های ماست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۴
جوادی پور

19 روز

 تا کنکور

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۶
جوادی پور

دانش آموزان کلاس های دهم ، اعتراضات آنها تا روز چهارشنبه بررسی و نتیجه ی آن در روز پنج شنبه آماده خواهد شد.  

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۰
جوادی پور


گفتگو با آقای کلانتر رئیس حوزه ی امتحانات نهایی

خستگی ناپذیر؛ 15 سال با امتحانات نهایی

کمتر دبیری هست در این منطقه که سر و کارش با آقای کلانتر و حوزه ی تصحیح اوراق امتحانات نهایی نیفتاده باشد. دبیری با اخلاق، با 28 سال سابقه ی تدریس. اسمش با امتحان و برگه های امتحان عجین شده است. 15 سالی میشود که بطور مداوم در حوزه ی امتحانی فعالیت میکند. شماره ی همراهش که بر روی صفحه موبایل ظاهر میشود یعنی باید آماده ی تصحیح برگه ها باشی. با لبخند و خونسردی همیشگی از "نه" گفتن های همیشگی برخی دبیران خسته نمیشود. در زمانه ی بی پولی و بی مزدی که برخی از دبیران از تصحیح اوراق شانه خالی میکنند شاید حضور شخصی مثل آقای کلانتر با اخلاق مثال زدنی اش بتواند آنها را راضی به حضور در حوزه ی امتحانات نهایی کند. معمولا در طی برگزاری امتحانات هزینه های شخصی تلفن همراهش بیش از حق الزحمه اش هست. از نظمش همین بس که اگر قرار باشد هفته ی بعد، نکته ای را به شما یادآوری کند، هفته ی بعد درست در همان ساعت و دقیقه مقرر موبایلت زنگ میخورد. میگوید شاید سال آخر حضورم در حوزه ی امتحانات نهایی است اما امیدواریم مسئولین چنین افراد زحمتکشی را قدر دان باشند و در حفظ آنها کوشا. حیف است چنین افراد زحمتکشی دلسرد شوند. به عنوان یک دوست و همکار، ساعتی در کنارش بودم و از روند فعالیت های چندین ساله اش گفت. گلایه هایش را نیز شنیدیم.

تا یادم نرفته بگویم محمد مهدی - دهم تجربی- ، آقا زاده ی(پسر)آقای کلانتر هست. بقیه در ادامه ی مطلب 

۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۷
جوادی پور

 نمودار و تصاویر بیشتر در ادامه ی مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۴
جوادی پور

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۶
جوادی پور