دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۲
مجتبی فتحی

نظرات  (۱۷)

چقدر رک و راست و صاف و صادق
اقا به نظرت من به عنوان یه احمدی روشنی که امسالم هس و تمام نظرهایی که با نام من دادم چقدر عقل دارم!!و چقدر شعور!!فعلا همه دوستام گفتن نه عاقلی و هم بی شعوری شما چی!!!
پاسخ:
والا چی بگم.
سلام علیک!!!!
پاسخ:
علیک
سلام اقا خوبی ??!!در چه حالی??!!!اما خوب عصبیت کردم!!!!!!
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۶ دبیر شیمی ناشناس
علیرضا حقش بیشتر از این بود خیلی با استعداد بود و پشتکارشم بسیار زیاد بود امیدوارم بچه های سال آینده از علیرضا الگوبرداری کنن
پاسخ:
ایشالا!
یا حاضرین در سایت خرابه یا من ملنگ شدم یا بچه ها عاشق احمدی روشن شدن?????!!!
پاسخ:
گزینه دو
حاضرین در سایت ۵۰ نفر غیر از مدیر به قول اقای مجتبی فتحی مدیرم مدیرانی قدیم دروغ میگم بگید دروغ میگی!!!
پاسخ:
دروغ میگی!
اه اقا جواب بده میاریش?????!!!!
اقا علیرضا رو میاری برا مصاحبه?????!!!!!!
اقا سعی کن بشه
سلام اقا علیرضا راضی نمیشه بیاد مدرسه باهاش مصاحبه کنید بعد کس خودتون و اون که دارید ازش می‌پرسید و مصاحبه رو بزنید تو سایت میشه???لطفا جواب بدین!!!!!
پاسخ:
شایدم بشه
اقا نه فقط علیرضا بقیه که کنکور دادن
پاسخ:
هنوز از بقیه خبری ندارم گرفتم میزنم
قا پ بقیه چهارما کو!!!!!چی شدن
پاسخ:
زدم که!
اقا تو رو خدا جواب بده چقدر خوشحالی????!!!چند درصد
سلام بر اقا علیرضا تبریک میگم ایشالا موفق باشی اقای فتحی به شما هم تبریک میگم ایشالا سال های اینده به همه بگیم ما احمدی روشنای روشنی و در همه زمینه ها موفق بشیم!!!!!!!!
پاسخ:
به امید خدا!
روزی خوم کنه ایشالله
اقا تبریک تبریک تبریک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی