دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

آغاز موفقیت!!!

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ

کسب مقام دوم دانش آموز رضا احمدی در آزمون آغازین سال تحصیلی 93-92 در سطح منطقه را به ایشان و خانواده محترمشان تبریک عرض می نماییم.به امید موفقیت های روز افزون برای ایشان و سایر دانش آموزان این دبیرستان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۱
مجتبی فتحی

نظرات  (۴)

عکس 1000000000000000000 سال پیش
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۴:۴۰ یخ فروش جهنم
افرین دادش خودم ولی اگه میش عکس دبیرستانت روبزن
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۰:۳۶ پیشگامان اندیشه
بارک الله به داداش رضای خودم!!!!!

الحق که دانش اموز خودم بوده!!
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۰:۳۴ پیشگامان اندیشه
بارک الله به داداش رضای خودم!!!!

الحق که دانش اموز خودم بوده!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی