دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

۶۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۲۱
جوادی پور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۵۰
جوادی پور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۲۷
جوادی پور

سمفونی شکست

1. چیز زیادی از کلاس متوجه نشدم. نمیدانم تدریسش اشکال داشت و یا باز غرق در رویاهای رنگارنگم شده بودم. از همان اول زنگ، انگار جمله، جمله و کلمه به کلمه، لالایی دلنشینی برایم خوانده میشد. هر چه بیشتر میگفت، من دورتر میشدم. تنها زمانی که قدمهایش کمی نزدیک میشد خشک و جدی وانمود میکردم که در متن تدرسیم. بارها از نوع تدریسش گلایه مند شده بودم اما نمرات بچه ها را که میدیدم داشتم به این نتیجه نزدیک میشدم که ایراد از من است. البته امروز را پرانتز میگیرم، چرا که واقعا غرق در پیام های نیمه شب گذشته ام بودم و مرور آن به کلی مرا از متن کلاس خارج کرده بود. خیلی دوست داشتم آن اواخر جای علی بودم تا هر از گاهی زیر میزی داده همراه گوشیم را به هوای پیام های جدید فعال کنم. آه راستی یادم رفت که همین امشب بسته ام تمام شده و باید برای امروزم چاره ای بیندیشم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۱۱
جوادی پور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۰۶
جوادی پور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۰۰
جوادی پور

یک خبر و یک تشکر

کارنامه؛ آقای احمدی به جد، دارن نمرات پیش نوبت رو جمع آوری میکنن تا هر چه سریعتر کارنامه ها رو آماده کنه. امروز که  نمرات کلاس های دهم رو چک میکردم نمرات دروس ادبیات، نگارش، فیزیک، زبان خارجه، ریاضی، زیست و ... رو آماده کرده بود. خیلی زود آماده میشن

تشکر؛ از دو دانش آموز ویژه با تخصص ویژه در مهارت های کامپیوتری آقای محمد علی کریم و علی عبدالعلی زاده از کلاس دهم تجربی که کاملا به روز هستن و امروز کلی مشاوره دادن. سعی میکنم از ایده هاشون برا وبلاگ هم استفاده کنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۴۸
جوادی پور

تنها حمیدرضا؟ دریغ از یک نظر

در پست های قبلی از دانش آموزا خواسته بودم گروه های برتر لیگ علمی رو تا این لحظه اعلام کنن و توی نظرات مربوط به همون پست بزارن با علم به اینکه دقیقا امتیازها مشخص نیست ولی متاسفانه بعضی از دانش آموزا فقط خواننده و منتقد خوب هستن برا وبلاگ. قرارم بر این بود یه گرافیکی با نمودار گروه های برتر انجام بدم ولی باز متاسفانه کسی اطلاعی نداد جز حمیدرضا شعبانی که همیشه فعال هست.هم توی درس و هم توی کمک به مدرسه.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۰۲
جوادی پور

تنها یک ارسلان؟؛ زین همرهان سست عناصر دلم گرفت ...

به درخواست دو سه نفری از بچه ها چند روزی میشه توی مدرسه و وبلاگ مرتب اعلام میکنم که مسابقه ی ورزش امدادی توی زنگ های تفریح برگزار میشه و گروه های چهار نفره اعلام آمادگی کنن. متاسفانه به جز گروه ارسلان منصورزاده هیچ فرد یا گروهی تا الان اعلام آمادگی نکرده و عملا با این اوصاف قضیه منتفیه، چون با یک گروه مسابقه برگزار نمیشه. قابل توجه اون دسته از دانش آموزایی که مرتب انتقاد میکنن و دنبال کار و برنامه و پست و ... میگردن و در عیب و ایراد گرفتن بسیار فعال هستن. من یاد اون بیت مولوی افتادم که میگه:

 زین همرهان ... دلم گرفت. شیر خدا و رستم دستانم آرزوست.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۵۴
جوادی پور

برنامه:شنبه :امتحان شیمی _شیمی _ریاضی 

یکشنبه :فیزیک _زیست شناسی_زیست شناسی

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۲۷
مجتبی فتحی