دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

انشاء

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ب.ظ

اگر من مدیر دبیرستان نمونه دولتی احمدی روشن بودم چه میکردم؟...شما دانش آموزان عزیز میتوانید در این مسابقه انشا نویسی شرکت نموده و برنده خوشبخت یک کارت جایزه پنجاه امتیازی  در حالت نرمال و یکصد امتیازی در حالت جوبگیری مدیریت محترم  باشید.پس فرصت را از دست ندهید از هم اکنون قلم را در دست بگیرید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۷
مجتبی فتحی

نظرات  (۱۲)

۰۴ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۲۱ کارت جهنمی
به آقای غفاری بگوییدجوایز درس هایی از قران رابدهد
۳۰ آذر ۹۲ ، ۰۰:۱۵ باقلا فروش جهنم
عجب......

اینم شد سوال!؟

خوب معلومه...

حقوق میگرفتم!!!!
مثل اقای احمدی میشدم خخخخخخخخخخخ
۰۷ آذر ۹۲ ، ۲۳:۰۰ نمیدونم چیه جهنم
اگه من مدیر مدرسه بودم,استعفا میدادم. میرفتم یه شغل دیگه پیدا میکردم. حالا بگو چرا؟


هیچی همین جوری.مگه باید دلیل داشته باشه؟
تا چه تاریخی فرصت داریم؟
پاسخ:
تمدید شده فعلا بنویس!
۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۵ پیاده ای در جهنم
هر چی باشه مثل تو نمیشدم....
میدونی چرا ...
یکم فکر کن تا من هم برم یه دوری بزنم ...
پاسخ:
پیاده نرو سرویس بگیر
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۳ تریاک فروش جهنم
اگه من مدیر مدرسه نمونه بدم مدرسه رو در حد نمونه اداره میکردم.البته امسال مذیریت داره مدرسه رو به سمت نمونه شدن نه در حد اسم بلکه در حد واقعی هدایت مییکنه.
امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
پاسخ:
البت با کمک و همیاری شما!یادت باشه رکن اصلی یه مدرسه نمونه دانش آموزای نمونس!دانش آموزایی که از هر لحاظ چه درسی و چه اخلاقی نمونه واقعی باشن!
اگه من مدیر بودم مثل خود خودت میشدم سیاستمدار و باهوش و زرنگ
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۹:۰۳ نگهبان در جهنم
اگر من مدیر بودم به نظرات و انتقادات بچه ها بیشتر توجه میکردم.
و تلفیقی از فضای علمی و تفریحی ایجاد میکردم
پاسخ:
ایشالا میشی امیررضای من هم بشه دانش آموزت!
۲۱ آبان ۹۲ ، ۲۰:۱۲ پیشگامان اندیشه
با سلام خدمت مدیر قدیمی
اگه من مدیر احمدی روشن بودم سعی می کردم از کل مدرسه 10 تا احمدی روشن تحویل جامعه می دادم.
از چی بگم برات(.........)
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۴:۴۳ یخ فروش جهنم
جواب سوال مثل اقای مجتبی فتی می شدم
پاسخ:
ها ای که گفتی یعنی چه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی