دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

شش توصیه

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۶ ب.ظ

خداوند متعال(جل جلاله)

به حضرت موسی (ع) فرمود :


ای موسی شش چیز در شش موضع قرار دارد و مردم در جای دیگر به دنبال آن می گردند و هرگز به آن نمی رسند .
اول: من راحتی و آسایش را در بهشت قرار دادم و مردم در دنیا(با وسایل و امکانات زیاد) به دنبال آن هستند
دوم: من علم را در گرسنگی قرار دادم ومردم در سیری به دنبال آن هستند
سوم: من عزت و احترام را در نماز شب قرار دادم ومردم دربارگاه سلا طین (و مسئولین) به دنبال آن هستند .
چهارم: من بلند ی و رفعت درجه را در تواضع قرار دادم و مردم در تکبر به دنبال آن هستند
پنجم: من اجابت دعا را در لقمه ی حلا ل قرار داد م و مرد م در قیل و قال به دنبا ل آن هستند .
ششم: من بی نیازی را در قناعت قرار دادم و مردم درزیا دی ما ل به دنبا ل آن هستند .

فرمانداری



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۷
مجتبی فتحی

نظرات  (۳)

باسلام .ضمن تشکر بابت این مطلب مفید، من درجایی خوانده بودم علم را در سختی قرار دادم ولی مردم آن را در رفاه می جویند(مورد دوم). موفقیت هایتان روز افزون
۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۰ پیشگامانی
چقدر کپی می کنید خلاقیت هم خوب چیزیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه‏ ‏مطلب‏ ‏ممنون‏ ‏مطلبه‏ ‏خوبی‏ ‏بود‏ ‏ولی‏ ‏انصافا‏ ‏حضرت‏ ‏موسی‏ ‏اینه‏ ‏که‏ ‏تو‏ ‏این‏ ‏عکسه‏ ‏این‏ ‏دیگه‏ ‏کیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی