دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

نظر سنجی

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹ ب.ظ

دانش آموزان عزیز میتوانید اسم دبیری را که فکر میکنید از لحاظ شیوه تدریس در بین سایر دبیران عملکرد بهتری داشته است را در قسمت نظرخواهی بنویسید!مجددا تکرار میکنیم فقط از لحاظ شیوه تدریس و میزان موفقیت در ارائه مطالب درسی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۲
مجتبی فتحی

نظرات  (۳۹)

میگن آقای حیدری بهترینه
آقای جوادی
۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۰۳ صاصاصادددققق نننجفی اولc
ماباآقای آقاجری کلاس نداریم ولی شنیدم خیلی خوب درس میده
فقط آقا جری
محمودی..تاجدی...شعبانی
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۰۱ مهران پورمهرابی
تاجدی
۱۲ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۰ یخ فروش جهنم
دست همه ی معلم ها درد نکنه همه ی معلم ها خیلی خوبن مثل.اقای فتحی.اقای احمدی.اقای تاجدی.اقای موسی زاده.اقایاسماعیلی.اقای فتاحی.اقای حیدری .اقای رمضانی.اقای نصیری.اقای پور خسروی.اقای جوادی.اقای(غفاری پور)اقای.کریمی.اقای شاهمرادی که رفت.اقای عسکری.ووووووووووووووو(*-*) اقای محمودی(*.*)) که من خیلی دوسش دارم چون واسمون زیاد زحمت کشیده .واقای زحمتکش اقای شریفی
پاسخ:
آفرین به تو بخدا منتظر بودم یکی بگه دست آقای شریفی درد نکنه  واقعا دستش درد نکنه من که ازش راضی هستم ایشالا خدا هم همیشه کمکش کنه که تو کارش کم نمیزاره
۱۱ دی ۹۲ ، ۲۳:۵۶ فلافلی جهنم
اقای نصیری مدیر پارسال
لطفا تو مدرسه هر چی سر جای خودش باشه مثلا پول میگیرید کلاس تقویتی میزارید از اون طرف دبیر مربوطه سر کلاس خودش نمیاد میگه درسم رسیده من که متوجه نمیشم درسم رسیده یعنی چی ؟
پاسخ:
توضیح دادم آقا حسین به جاش تو ایام امتحانات برا بیشتر درساتون کلاس جبرانی میزاریم!
آقای تاجدی
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۰۶ من خود شیطانم
اقای محمودی
۰۹ دی ۹۲ ، ۲۳:۲۷ آرمین نادری
انتقاد خیلی خوبه البته به جا
واقعا حق اقای منجزی این یک رای که من دادم نیست واقعا دبیر خوبی فقط کافیه بهش بگی این مسئله رو نفهمیدم از اول برات توضیع میده
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۱ آرمین نادری
آقای منجزی
پاسخ:
خدا رو شکر بالاخره آرمین با وبلاگمون آشتی کرد!منتظر انتقادات یا به قول خودم نق زدنهای شما هستیم!
۰۸ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۸ فلافلی جهنم
مگه حتما باید دبیر باشه مگه چی بشه که مدیر بهترین باشه پس رای ما اقای فتحی فتحی%100
۰۵ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۶ ابوالفضل
آقای حیدری

آقای قربانی
۰۵ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۴ ابوالفضل
آقای آقاجری
اسماعیلی
اقای پور خسروی
اقای پور خسروی
اقای پور خسروی
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۷:۰۷ بووووووووووووق
اقای پور خسروی
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۳:۰۳ SS باره باره
اقای شعبانی
بنظر من که باینکه اقای احمدی جبرانی میاد ولی احمدی خیلی خوبه
تاجدی
بنظر من همه ی معلم ها خوبن ولی آقای محمودی بهتره
۰۳ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۴ فلافلی جهنم
اقای پور خسروی
از نظر شیوهی تدریس با اجازهی بقیه ی معلم ها اقای محمودی دبیر ریاضی
بورخسروی
۰۳ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۳ تریاک فروش جهنم
بورخسروی
۰۳ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۴ فلافلی جهنم
اصلا این نظر سنجی قبول نیست بیشتر پیشگامانی ها به اقای محمودی رای میدن ولی بیشتر بچه ها که به اینترنت دسترسی ندارن رایشون اقای محمودی نیست پسر معیاری برای مشخص کردن بهترین دبیر نیست
پاسخ:
به جا این همه بدبینی به دبیر مورد نظرت رای بده شاید اون دربیاد!کل بچه های پیشگامان 20 نفرن از 180 نفر!
۰۳ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۶ فلافلی جهنم
اقای نصیری
۰۳ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۵ فلافلی جهنم
اقای پور خسروی
۰۳ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۴ فلافلی جهنم
اقای تاجدی
آقای کریم زاده دبیر زبان **از همینجا ازش تشکر میکنم**
بنظر من اقای محمودی بهتر بوده!!!!
۰۳ دی ۹۲ ، ۱۳:۰۶ شارت کارژ ایمانسل
فقط و فقط اقایان فتاحی،تاجدی!!!!
با اجازه از بقیه معلما....آقای محمودی ..البته همه معلم ها خوبن
آقای آقا جری
۰۳ دی ۹۲ ، ۱۲:۴۰ دانش اموز اول A
ما با آقای محمودی کلاس نداریم اگه داشتیم مطمئنا به ایشون رای می دادم ولی حالا میگم:
آقای شعبانی
آقای محمودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی