دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

امیدها زنده شد

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۴۰ ب.ظ

راستشو بگم من و همه معلما حسابی از پیش تجربی قطع امید کرده بودیم!دعا میکردیم این سال زودتر تموم بشه و این دانش آموزای لنگه به لنگه برن ...ون رو کم کنن ولی بعد اعلام نتایج کنکور آزمایشی حسابی هممون شوکه شدیم اولش شنیدیم ولی باور نکردیم!تا اینکه خودم شخصا رفتم تو سایت و نتایجششون رو نگاه کردم.عالی بودن و دور از انتظار!نفر دوم،ششم تو استان و دو تا رتبه زیر صدی!آفرین دستشون درد نکنه!هر کاری بتونم براشون انجام میدم از معلما هم خواستم با دید بهتری بهشون نگاه کنن و هواشون رو بیشتر داشته باشن!ایشالا تو کنکور باعث سربلندی و افتخار خودشون و خانواده هاشون و البته خوشحالی ما بشن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۷
مجتبی فتحی

نظرات  (۱۰)

۲۸ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۶ زبان گویای دوم تجربی
چ عجب ی غیرت پیدا شد از ریاضی طرفداری کنه....دیگه داشتم خسته میشدم....عزیزم باید خدمت انورت عرض کنم ک مهندسی بیکار رو بزار در پیاله آبشو بخور.....بدبخت جات گرمه سرت تو جیب باباته خبر نداری....اگر ی روز بیکار بمونی کسی آدم حسابت نمیکنه....
پاسخ:
کاش به جای این زبان دراز یا به قول خودت  گویا یه کم ادب داشتی!
۲۸ دی ۹۲ ، ۰۹:۵۱ دانش آموز کلاس اول، طرفدار دوم و پیش تجربی
اقای فتحی عرضه نه عرزه
فتحی دلبندم مجید نه حمید
نبینم‏ ‏این‏ ‏زبان‏ ‏و‏ ‏حلق‏ ‏و‏ ‏بینی‏ ‏و‏ ‏یا‏ ‏هرچیز‏ ‏دیگه‏ ‏ای‏ ‏که‏ ‏هست
به‏ ‏ریاضیا‏ ‏توهین‏ ‏کنه‏ ‏کلاهمون‏ ‏میره‏ ‏تو‏ ‏هم‏
من‏ ‏میشم‏ ‏مهندس‏ ‏بیکارم‏ ‏بمونم‏ ‏که‏ ‏نمیمونم‏ ‏افتخار‏ ‏میکنم‏ ‏به‏ ‏خودم‏ ‏به‏ ‏مدرکم‏ ‏چون‏ ‏مشکل‏ ‏بیکاری‏ ‏از‏ ‏من‏ ‏نیس‏ ‏از‏ ‏‏ ‏جامعه‏ ‏است‏ ‏حالا‏ ‏تو‏ ‏چی‏ ‏یه‏ ‏دوسه‏ ‏سالی‏ ‏پشت‏ ‏کنکور‏ ‏میمونی‏ ‏اخرشم‏ ‏عین‏ ‏..‏ ‏سرتو‏ ‏پایین‏ ‏میندازی‏ ‏میری‏ ‏رشته‏ ‏ی‏ ‏علوم‏ ‏ازمایشگاهی‏ ‏دانشگاه‏ ‏ازاد‏ ‏ناکجا‏ ‏اباد...
نمونه‏ ‏اش‏ ‏هم‏ ‏هست‏ ‏ولی‏ ‏هنوز‏ ‏از‏ ‏‏ ‏رو‏ ‏نرفته‏ ‏و‏ ‏دو‏ ‏باره‏ ‏میخواد‏ ‏کنکور‏ ‏بده...
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۱ زبان گویای دوم تجربی
باید ب کسانی ک من رو ب عنوان زبان گویای کلاس قبول ندارن عرض کنم اگر شما ارزه داری ی راه کار ارائه بجای بحثای بیخودی .....من قول میدم مشکل کلاس ک حل بشه هم اسم خودمو میگم هم از هر کسی ک بهش بی احترامی شده رسما معذرت خواهی میکنم.....
پاسخ:
حمید دلبندم عرضه نه ارزه!
۲۴ دی ۹۲ ، ۱۰:۲۷ دانش آموز کلاس اول، طرفدار دوم و پیش تجربی
من اصن موندم ک چرا این دانش آموزای حالا تنبل نه ولی حتی متوسط رو به بالا چرا میرن تجربی؟؟؟

خو همینا ر...دن به رشته ی تجربی

یکی نیست بشون بگه:تجربی مال آدمای زرنگتره،تجربی ی ریسکه یا پزشک یا کار آزاد،

اینکه خیلی خوبه،تازه همشون ب امید پزشکی میان،هر پدر و مادری ک میبینن بچشون معدلش از 18 بالاتره میفرستش تجربی!!!!!!!!!!
واقعا من متاسفم ک کسی نیست اینا رو توجیه کنه(هم خودشون و هم پدرومادرشون رو)
این زبان گویا زبان من یکی که نیست
۲۱ دی ۹۲ ، ۲۲:۳۲ زبان گویای دوم تجربی
اولا ک من کاری با کسی ندارم و درس خودمو با تمام تلاش میخونم و اعتقاد دارم ک اونایی ک رفتن ریاضی فوقش میشن مهندس بیکار میشن ک اصلا پسندیده نیس . ولی ما ایشالا دکتر ک شدیم هم بدرد خود و خانواده(در صورت بیکار موندن)و هم بدرد جامعه میخوریم...بعدش هم والا اونجور ک شما تو سایت و کلاس و کل مدرسه حرف میزدین بسیار آشکار بود ک دارید تجربی و ریاضی رو با هم مقایسه میکنید . من همونطور ک گفتمم خودم و البته هر کسی ک تو کلاس ما ب فکر آیندش باشه واسه درس خوندن کم نمیزاریم...ولی با عرض تاسف تعداد چنین انسانهایی تو کلاس ما فوقش 5 نفره...حلا من ب عنوان زبان گویای کلاس از شما درخواست میکنم یا آخر سال 10 نفر آخر از کلاس حذف بشه یا هر فکر دیگه ای ک واسه بهبود اوضاع دارید عملی کنید.... با تشکر
۱۹ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۵ زبان گویای دوم تجربی
راستی میتونید واسه مقایسه ی ریاضی و تجربی ب نتیجه ی کنکور آزمایشی پیش ریاضی پارسال ( ک آقای نصیری انصافا بهشون میرسید ) و پیش تجربی امسال مراجعه کنید.اینا همه مدرکه بخدا تو گتوند چند ساله ک زیادی ب رشته ریاضی بها داده شده و هیچ نتیجه ای مشاهده نشده.مسئولین باید قبول کنن ک چند سالی هم ب تجربی بها بده....ضرر ک نداره....همونطور ک بها دادن ب ریاضی ضرر نداشت. بد میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
آقای زبان عزیز و گرامی اونم از نوع گویاش بنظرت بهتر نیست بجای این همه نق زدن و حرفای تاریخی زدن یه کم خودتون یه تکونی به خودتون بدین و جو بوجود آمده به نفع ریاضی و به ضرر تجربی رو عوض کنید!من خودم رشتم تجربی بوده خیلی هم به این رشته علاقه دارم ولی حقیقت همونه که گفتم عملکرد دوم ریاضی تا حالا از بقیه کلاسا بهتر بوده!اگه میگی دانش آموزای زرنگ تر رفتن ریاضی به دو دلیل نتایج ضعیفتون توجیه نمیشه!اول اینکه من زرنگ تنبلی رو اصلا قبول ندارم مگه شما چیتون از ریاضیا کمتره که میخوایید قافیه رو ببازید و دستاتونو بالا و ببرید و تسلیم بشید که ریاضیا زرنگترن!بستگی به تلاش و کوششی داره که باید انجام بدید!دوما رقابت بین تجربی با ریاضی نبوده که!شما بین دانش اموزای رشته تجربی سطح شهرستان عملکردتون ضعیف بوده!اونا هم شرایط شما رو دارن!آقا زبان گرامی بیایید با کمک هم ایشالا با نتایج درخشانتون آب رفته ز جوی رو بازگردانیم!
۱۸ دی ۹۲ ، ۰۹:۲۸ محمد موسوی عراقی=M
سلام،آقای فتحی...
تو به ما اعتماد کن ما هم روحیه میگیریم و میتونیم راحت کنکور بدیم...
خوشحالیم که دوباره به ما اعتماد کردین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی