دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

آینده سازان

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ب.ظ

از صمیم قلبم میگم کلاس دوم ریاضی کلاس خوبیه!نه فقط بخاطر این آزمون که قبلا خوب بودنشون رو ثابت کرده بودن!از هر لحاظ چه درسی چه ورزشی و چه اخلاق و ادب ازشون راضی هستیم!ایشال موفق باشن!فردا نفرات برتر آزمون تعیین سطح رو میزنم تو وبلاگ!اولا رضایت بخش،دومای ریاضی معرکه و دومای تجربی شرم آور!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۷
مجتبی فتحی

نظرات  (۱۲)

اقای‏ ‏فتحی‏ ‏لطفا‏ ‏نظرات‏ ‏این‏ ‏زبان‏ ‏زبون‏ ‏درازو‏ ‏تایید‏ ‏نکن...
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۳ زبان گویای دوم تجربی
از گردن کلفتی دارم احساس سنگینی میکنم .... انگار دیگه کسی جرات نداره از دوم تجربی بد بگه ک دهنشو سرویس کنیم... اقای مدیر درخواست میشه ی سایت سرگرمی بزاری کنارش واسه گردن کلفتا.......
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۹ زبان گویای دوم تجربی
آقای فتحی از این کارا هم داشتیم ...... پ بچرخ تا بچرخیم ...... اصلا من همین جا از همگی درخواست میکنم فرق مدرسه ما با مدرسه طالقانی رو بیان کنن.....بجز اسمش و سایت داشتنش و این آزمون های الکی و قلابی.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۵ زبان گویای دوم تجربی
میگم این (من) کیه ک نظر اضافه داده....همینا هستن ک مانع پیشرفت بشریت شدن و البته مانع پیشرفت مدرسه........
اقای فتحی این زبان گویا خیلی حرف میزنه ک بر پایه واقعیت نیست.
۲۱ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۲ زبان گویای دوم تجربی
اینم فقط حرف خصوصی با آقای فتحی هست : لطفا پیغام های من رو تایید کنید . چون بخدا حرف مفت تو کار ما نیس ... بی ادبی هم اصلا تو مرام ما نیس ...حرفام همه سازندس و از سر دلسوزی....خدا شاهده....
۲۱ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۷ زبان گویای دوم تجربی
راستی بچه ها ی مورد پیدا کردم اصلی ...از کم کاری مسئولان مدرسه .... باید خدمت همگی عرض کنم ک طرح همیار معلم دو ماه پیش قرار بود اجرا بشه ک نشد . شاید این یکی از دلایل نتیجه ی ضعیف دوم تجربیه....واقعا کی پاسخگو هست....ب نظر شما بهتر نیس بجای مقایسه های بی مورد و مایوس کننده(واسه روحیه ی دانش آموزان) به ریشه ی ضعف پی برد و برطرفش کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خلاصه من تا مشکلات دوم تجربی حل نشه دست بردار نیستم ....بهتره با من هم در نیفته کسی .... الکی ک اسمم نشده زبان گویا....حواسم ب همه چی هست ....
۲۱ دی ۹۲ ، ۲۲:۳۸ زبان گویای دوم تجربی
سلام آقای فتحی ....اینو فقط واسه خوندن خودتون نوشتم:واقعا از شما ابتظار نداشتم ک یکی از پیغام هامو تایید نکنید ... چون هم خدا و هم شما شاهدید ک همش راست و بر حق بود ... حرف حقیقت رو همه باید بدونن...شما موافق نیستید؟؟؟؟؟ خیلی ناراحتم . بابا حداقل بخاطر اینکه ایقد نوشتم تایید میکردی ....دور از جون شما بی انصافی بود...
۱۹ دی ۹۲ ، ۲۳:۲۵ زبان گویای دوم تجربی
ضمنا باید خدمت شریف عموم عرض کنم ک قبل مقایسه ی دوم تجربی و ریاضی بهتره با مراجه ب دفتر دار عزیز (جناب آقای عسکری ) کارنامه ی سال گذشته ی بچه های ریاضی و تجربی رو ببینن و کمی اطلاعات عمومی خود جهت نظر دادن بیشتر کنن و بفمن ک بابا بخدا کلاس ریاضی نمونه اندرنمونس چون بخدا شاگرد زرنگا یا میلی یا ب زور جمع شدن ریاضی...ای خدا....ب کی بگیم دردمون رو....
۱۹ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۳ زبان گویای دوم تجربی
سلام بر همگی....اومدم حاب همگی رو برسم....هر کی جرئت داره از دوم تجربی بد بگه.....
بدقول شدی جناب مدیر قرار بود امروز اسامی نفرات برتر رو بزنین چی شد مردیم از کنجکاوی
پاسخ:
امروز اینترنتمون تو مدرسه قطع بود تو خونه هم عکساتون رو ندارم خواستم با عکس بزنم فردا اگه وقت کردم حتما میزنم!
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۴:۳۱ عـــــــارفــــــــ
>>>>>> ممنون از اظـــــــــــهار لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی