دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

اردوی دو روزه سردشت و دزفول

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۶ ب.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۱۲/۱۲
مجتبی فتحی

نظرات  (۲۰)

میدونم میزنید خودم دیدمشون میگم تو سایت مدرسه بزنیدتا نشون خانواده هامون بدیم
سلام اقای فتحی خسته نباشید مدرسه ی ما دانش اموزان ممتاز زیادی داره نمیشه عکساشون یااسماشون رو بزنید مرسی
پاسخ:
میزنم که!
اقای فتحی بقیه عکسا کو؟؟دوست داریم ببینیم شون تازه بچه ها خیلی کم از سایت به این خوبی استقبال میکنن ؟چرا؟
پاسخ:
بخدا امروز وقت نکردم راستیاتش یادم هم رفت تو مدرسه.اینجا هم عکسا رو ندارم تو دوربین مدرسه هست!اول سال که وبلاگ رو شروع کردم بازدید کنندش حدود ده نفر بود الان میانگین 70 یا 80 نفره.نسبتا خوبه
آقای فتحی ما تاسه شنبه میایم مدرسه >
پاسخ:
چهارشنبه
آقای فتحی عکس های اردو رو نزدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توصیه : به دوستان بابدنساز جماعت در نیفتن>
چرا از ساعت 12 شب به بعد وبلاگ سوتوکوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای فتحی کی سایت مدرسه راه اندازی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
دارم اطلاعات واردش میکنم
آقای فتحی صبحانه عالی بود؟؟؟ءءءءءءءءء
آقای فتحی عکس های اردو رو بزن راستی اون تخم مرغ که بهمون دادی خیلی خوشمزه بود؟؟؟؟
پاسخ:
خواهش میکنم خجالتم ندید تو رو +++++++++++++++خدا!
آقای فتحی تا کی باید بیایم مدرسه؟
پاسخ:
جهارشنبه
آقای فتحی نظراتم را تایید کن
عالی بود اردو
لشکر مغول ها هم اینجوری غذا نمی خورند
اقای احمدی کیف میداد با این لباس باهام کشتی میگرفتی.همون لباس توی عکس.
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۵۴ غلط گیر.باسواد
بخدا حتما رو اینجوری مینویسن نه حتمن
شما که خان هستید اقای فتحی اما این بچه ها که میرن دانشگاه نماینده شهر هستن کلاس اقای فتحی کلاس
نه آقای احمدی طغرل خان نیست برا خودشون جومونگی هستن!به خدا
عکس ها همین چند تا بودن؟؟
پاسخ:
بازم میزنم
قوم تاتار هم غذا میخوردن سفرشون این نبود
پاسخ:
دست شما در نکنه آقا اشکان حتمن من هم چنگیز خان هستم و آقای احمدی طغرل خان!
۱۲ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۵۳ کارت جایزه
اقای فتحی دستت به کم نره
علی حیدری روببین پایین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی