دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

مرغ همسایه غازه!

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۸ ق.ظ

یکی از بچه ها نظر داده برام که چرا وقتی اسم مدرسه نمونه شوشتر یا اهواز یا هر جای دیگه رو میارن من عصبانی میشم بعدشم تهدید به رفتن میکنن!مشکل اینجاست که اونا فکر میکنن من یه مدرسه غیر انتفاعی باز کردم که اگه تعداد دانش آموزای زرنگش کمتر بشن سود مدیر کمتر میشه یا هر جوری به ضرر من مدیر تموم میشه!نه بخدا اینطور نیست.اصلا از کجا معلوم من سال دیگه اینجا باشم!دانش آموزای دبیرستان نمونه احمدی روشن یه روز بهترین رتبه ها رو تو کنکور میارن!مطمئنم میارن!شاید اون روز من مدیر اینجا نباشم ولی به این حرفم ایمان دارم.هر کی هر جا خواست بره به سلامت.دبیرستان احمدی روشن منت هیچکی رو نمیکشه.اونقد تو گتوند و عقیلی و جنت مکان و چمران استعداد هست که رفتن چند نفر به چشم هیچکی نیاد!مهم اونایی هستن که میمونن و افتخارشون برا شهر خودشون باقی میمونه!این نظر منه درست یا غلطشو نمیدونم.ولی باور کنید نهایت تلاشم رو میکنم که بهترین ها رو برا بهترین های شهرمون فراهم کنم!کوتاهی نمیکنم!چقد موفق شدم تا حالا و از این به بعدشو نمیدونم ولی نهایت سعیمو میکنم.به کمک هم احتیاج دارم.به کمک دبیران و اولیا و خصوصا شما دانش آموزای نمونه دبیرستان احمدی روشن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۰
مجتبی فتحی

نظرات  (۲)

سلام اقای فتحی می خواستم بگم این حق هر کسی هست که هر جا دلش خواست بره و ادامه تحصیل بده ادمایی با ارزوهای بزرگ تربیت کنیم بجای ناراحت شدن امکاناتی که تو شهرای بزرگ هست رو براشون فراهم کن اونا میدونن شما چقد دلسوز هستید اگه امکانات باشه جایی نمیرن اگه هم رفتن هم ارزوی موفقیت کنیم
من یه مدرسه غیر انتفاعی باز کردم که اگه تعداد دانش آموزای زرنگش کمتر بشن سود مدیر کمتر میشه یا هر جوری به ضرر من مدیر تموم میشه!
آقای فتحی اینو قبول ندارم چون اگه چند نفر 2 سال دیگه واسه احمدی روشن تو کنکور رتبه بیارن میتونی سرت و با افتخار تو آموزش پرورش لا اقل بالا بگیری.نه؟
پاسخ:
رو موندن من تو احمدی روشن تا دو سال دیگه زیاد حساب نکن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی