دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

پاسخ یه سوال

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۲۰ ب.ظ

سلام.آقا اشکان الان اصلا بحث رو شهر بزرگ و کوچیک و امکانات و این حرفا نیست!آدم تا میتونه باید نهایت تلاششو بکنه که بهترین ها رو داشته باشه.بهترین مدرسه،بهترین امکانات،بهترین دبیران،بهترین رشته کنکوری و در نهایت بهترین شغل برا داشتن بهترین زندگی.ولی به شرطی که تو انتخابت دیگران رو برتر از خودت نبینی! من 6 سال دبیر شوشتر بودم کامل از اونجا اطلاع دارم بحث من رو اینه که تمام امکاناتی که اونجا هست اینجا هم هست.اگه قبول نداری منصفانه یه روز آزمایشی بیا احمدی روشن بعد برو مدارس دیگه نمونه استان اینایی که نزدیکن رو چک کن مقایسه کن نظرتو بگو.من ناراحتیم رو اینه که مرغ همسایه غاز دیده نشه مرغ دیده بشه.بازم با قاطعیت میگم دانش آموزا و دبیرای دبیرستان احمدی روشن جز بهترینای استان خوزستان هستن این نظر منه چون بررسی و مقایسه کردم.من بیشتر مدارس نمونه دولتی رو رفتم دیدم از شوشتر و دزفول و اهواز و حتی بهبهان!همشون تو یه حد و حدود بودن!حالا که اینجا رسیدیم بزا اینو بگم آقا اشکان و افای یکی عزیز من سال دیگه قصد دارم درسمو ادامه بدم میخوام اگه شد دکترام رو بگیرم.احتمالا امسال یا نهایت سال آینده یکی دیگه بیاد احمدی روشن.مطمانم هر کی بیاد اوضاع از اینی که هست بهتر میشه.تعصب من رو پست مدیریت خودم نیست رو دبیرستان نمونه دولتی احمدی روشن شهرستان گتونده که همیشه باید بمونه و بشه مرکز پرورش نخبه های شهرمون!بشه مرکز پرورش بهترین رتبه های کنکور و بشه مرکز پرورش دکتر و مهندس و دبیرایی که تو منطقه خودمون درس خوندن و همینجا رو هم آباد میکنن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۱
مجتبی فتحی

نظرات  (۲)

۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۲۶ یکی از پیشگامان
آفای فتحی خیلی نامردی ما که اومدیم می خای بری؟
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۵۵ ش 0 دوم تجربی
افای رو غلط نوشتید

که اینجا رسیدیم بزا اینو هم غلط نوشتید .آقا این نشونه ی خشم شماست.
پاسخ:
یکیشو درست کردم دومیش غلط نبود خودم اینجوری نوشته بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی