دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

میلاد

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۰
مجتبی فتحی

نظرات  (۲۳)

اغا مگه به جز شما کسی دیگه هم جواب میده ، که گفتین اون من نبودم
پاسخ:
فقط اونروز
بیایید سیری کوتاه در حقیقت عجیب انسان داشته باشیم و سرّی از اسرار آن را با هم مرور کنیم...
فکر میکنم این مطلب دید جالبی درباره انسان بدهد
دعوتید به "سیری کوتاه در حقیقت بوالعجب انسان"
یا حق
سلام اقای فتحی تو این 9 ماه ازتون گله نداشتم ولی حالا دارم درست مدرسه ها تموم شدن ولی این دلیل نمیشه که مسئولیت شما هم تموم بشه چرا نظررا رو پشت سر هم تائید می کنید ولی اونایی که واقعا لایق جوابم وجواب میخان رو جواب نمی دین میدونم جواب نمی دید ولی برام کافیه که بخونید این که شما دور میزنید دلیل بر اون نیس که ما دور زدن بلد نیستیم مجتبی خان............................................................
پاسخ:
هر کدوم به نظرم ارزش جواب دادن داشته باشن رو جواب میدم
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۰ رفتم که رفتم
سلام اقای فتحی من یه کلاس.............. هستم دروغ نگم گلاب به روتون ظهر رفتم تودستشویی گریه کردم اگه گفتید چرا؟؟؟ راستی احتمال این که سال دیگه اینجا باشید چقدره ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جواب بدید لطفا
پاسخ:
بی تربیت
اغا ظهر که یه جواب دیگه داده بودین به تقدیر و تشکر آخر
پاسخ:
اون من نبودم
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۶ تقدیر و تشکر اخر
سلام اقا خوبید راستش می خوام اندازه نه ماه ازتون تشکر کنم اقای فتحی شما همیشه ما رو مث پسرتون دوس داشتید برامون خوبی کردید مارو به اردو بردید تو مدرسه خراب کاری کردیم و بخشیدید اقای فتحی با هر اخلاقی که داشتیم مارو تحمل کردید ولی اونقدر ما نا شکر بودیم که یادمون رفت روز معلم رو بهتون تبریک بگیم واقعا مدرسه های نمونه به مدیر هایی مث شما نیاز دارن امید وارم تا روز باز نشستگیتون اینجا باشیم تا پسرامون و داداشامون رو مث خودمون پرورش بدید خدا بهتون عمر شغلی وعمر زندگی با عزتی بده و امیرضای گلتون به هر جا که میخاد برسه و مث پدرش در هر زمینه ای عدالت داشته باشه اقای فتحی همه اون کارای بدی که کردیمو بخشیدید فقط حلال کنید اگه پشت سرتون حرف زدیم و.............. قربانت من....
پاسخ:
شما هم ایشالا موفق باشید
سلام اقای فتحی خوبید؟؟؟؟؟؟؟ اقا چرا لج کردی تورو خدا یه اهنگ بزار پشت سایت البته ببخشید ها ولی یه در خواست هم دارم لطفا خالی نباشی باشه اقا؟؟؟؟؟ قول مردونه اقای فتحی؟؟؟؟؟؟؟؟ قول؟؟؟؟دیگه برم و با خیال راحت بیام تو سایت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برم؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون
سلام اقای فتحی خوبید؟؟؟؟؟؟؟ اقا چرا لج کردی تورو خدا یه اهنگ بزار پشت سایت البته ببخشید ها ولی یه در خواست هم دارم لطفا خالی نباشی باشه اقا؟؟؟؟؟ قول مردونه اقای فتحی؟؟؟؟؟؟؟؟ قول؟؟؟؟دیگه برم و با خیال راحت بیام تو سایت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برم؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون
پاسخ:
بعد نتایج ایشالا.الان فکرم بدجوری مشغوله نمرات بچه هاست.شاید باورت نشه ولی استرس من از خودتون بیشتره.ایشالا همه نمرات خوب بگیرن و روسفید بشن
سلام اقا خوبید؟؟؟؟؟؟؟تا حالا امتحاناتی که دادیم رو ازشون راضی بودید خوب بودن دانش اموزان احمدی روشن لایق این نمره ها بودن یا خدایی نکرده نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا جوابم رو بدید
پاسخ:
چند تا نمراتو چک کردم اولا متوسط ولی دوما نسبتا خوب بودن
سلام اقای فتحی گرامی خوبید؟؟؟؟ایشا الله بعد ازمون مدرسه سال اینده اسم قبولی ها رو تو سایت میزنید؟؟؟؟؟؟
اقای فتحی مهربونم چرا ناراحت شدی بهتون گفتم عزیزم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب زبون میریزی اغا
اقای فتحی عزیزم منظورم این بودکه برای ازمون چند نفر اسم نوشتن ؟؟؟برای ازمون
پاسخ:
اولا عزیزم خودتی دوما حدود 20 نفر
سلام اقای فتحی خوبی از کلاس اولا برا سال اینده چند نفر ثبت نام کردن؟؟؟
پاسخ:
ینی چی؟هنوز که نتایجو ندادیم
سلام آقای فتحی ،اگه میشه ، نکات مهم یا نمونه سوال هر چیز مهمی که میشه، از آقای پور خسروی بگیرید برامون بزارید رو وبلاگ ،بخدا عربی خیلی سخته!!
پاسخ:
چیزی بهمون نداده متاسفانه
سلام سلام اقای فتحی تا خرخره گیر کردم تو گل اگه بیام دفتر می تونی کمکم کنی تو رو خدا من رو شما حساب باز کردم
وای وای قربونت برم اقا خدا امواتتو بیامرزه همون استخر هم از سرمون میریزه ممنون ممنون ممنون
بچه ها که نمیتونن بیست و چهار ساعت درس بخونند برا تنوع و استراحت هم که شده یه چیزی بزنین
سلام اقا ببخشید لطف کنید ترتیب یک اردو رو برامون بدید البته بعد از امتحانات لطفا اقا جوابمو بدید حتی اگه جوابتون منفی باشه
پاسخ:
سعی میکنم یه استخر ردیف کنم براتون.
خصوصی بود نظرم تائید نکنین
سلام آقای فتحی
توروخدا سال دیگه آقای فتاحی رو نذارین با ما کلاس بگیره
ن معنی داریم نه خود آزمایی بدبختمون کرده
بهش میگی آقا پ این درس رو توضیح بده میگه من اینو هیچوقت نگفتم و نمیگم خودتون بخونینش
این که بیشتر شبیه تقویم تصویریه تا وب سایت ؛ یه فکری به حالش بکن اقا
پاسخ:
تو ایام امتحانات میخوام مراجعه بچه ها به سایت کمتر باشه بهمین خاطر کمتر مطلب وارد میکنم.ایشالا بعد امتحانات
سلام
دردفروشی جایی برای به اشتراک گذاشتن دردهاست.با (بی سوادم)به روزم.با احترام دعوتید.
painstore.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی