دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

بوم بوم بوم بوم بوم بوم

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴ ب.ظ

این صدای قلبتونه که بدون گوشی پزشکی از دور واضح دارم میشنومش!وای کارنامه!ای خدا کمکم کن!هر چی بدی کردمو ببخش ولی کارناممو بزار تو دست راستم!پروردگارا چشم معلما رو وقتی رسیدن به جوابهای غلط من حقیر گناهکار کم سو کن که غلطامو نبینن یا درست ببینشون یا اینکه تو شمارش اشتباه کنن و چند نمره ای به نفع من بیچاره اشتباه کنن.باری تعالی کاری کن آقای عسکری حواسش یه کوچولو پرت بشه و یه صفر بی ارزش و غیر قابل شمارش بزاره جلوی 2 حاصل عرق جبین من زحمت کش.لااقل این کامپیوتر ساخت دست اجنبی ها رو هنگ کن چند نمره ای تو محاسبه معدلم اشتباه کنه.نذر میکنم اگه معدلم خوب بشه دو تا بسته کاغذ A4 یا پنج تا ماژیک ژاپنی نشد چینی اهدا کنم به دبیرستان نمونه دولتی احمدی روشن.(امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف  السوء)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۸
مجتبی فتحی

نظرات  (۱۹)

آغاراجع به اون آهنگه این مونده تو دلم باید بگم ؛ چاووشی میگه قلب مو ضعیفه دختر داره بوم بوم میزنه ؛ دخل و تصرف نفرمایید لطفا
خوب پس اون یکی هم خودتی که در سایت حا ضری ؟
پاسخ:
دو نفر دیگه هم هستن
خوب پس اون یکی هم خودتی که در سایت حا ضری ؟
آقای فتحی دل این بچه ها رو خون کردی ؛ اگه میشه این بندگان خدا رو دریاب
اقا شرمنده معذرت میخام غلط کردم تند حرف زدم با ها تون حالا تربیتم شد تربیت دانش اموزای قدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام اقا شرمنده روم سیاه که دارم از این حرفا میزنم ولی دیگه حالم داره از این همه بد قولی بهم میخورا برتر میزنیم برتر میزنیم حتما باز تو خونه نداریدشون باید صبر کنیم تا فردا؟......................................
پاسخ:
تربیت هم تربیت دانش آموزای قدیم
سلام اقای فتحی یه وصیت دارم من از شاگرد زرنگای احمدی روشنم ولی برا فردا خیلی میترسم اگه فردا قبل از ورودم به مدرسه دعوت حق رو لبیک گفتم برام حلوا از اون زعفرونی خوش مزه ها درست کنید حتما درست میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
فاتحه مع الصلوات
اقای فتحی بگو فردا اقای حیدری هستش یه کلام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما ازش میترسیم بگید اقا لطفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
سلام اقا چرا همچین میکنید این که میگه قلبم میزنه بوم بوم دوست دارم فراون منظور من با این بود و اینم افشین خونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟......................سرفا جهت اطلاع...هه.هه.هو.هو
اقای غلط گیر خودت غلط گیری اونوقت تکراری رو اینجوری تکرتری مینویسی غلط گیرا هم غلط گیر رای قدیم تازه من گفتم شاعر گفته با سواد نگفتم من گفتم/////////هو هو هو هه هه هه
پاسخ:
بعدشم اونو چاووشی خونده نه افشین
اقای باز اومدم اقای شاعر شعرت تکرتری اینوکه افشین خونده این طورنیست...؟؟
سلام اقا این موقس که شاعر میگه: قلبم میزنه بوم بوم بوم بوم موافقیید؟؟؟؟؟
پاسخ:
قلب مو ضعیفه وای وای داره بوم بوم میزنه
سلام اقا من که به همه ی بچه های مدرسه احمدی روشن اعتماد دارم ولی میدونم تو نذرمون گیر میکنیم................................هه هه هه هه هه با اجازتون
سلام اقای فتحی وقتی میایم مدرسه جوازدفنمونو(کارنامه)رو بگیریم نگو که اقای حیدری هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای اگه باشش با اون نگاه موزیانه ی گرامیشون ما رو اب میکنه اصلا یه فکری اگه بودش ما میایم دم در شما رو صدا میزنیم که بیاید و به دور از اقای حیدری جواز دفنامونو بدید چطوره خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
خوبه
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۷ کلاس دوم تجربی
سلام اقای فتحی چجوری بایدفقط معدل نوبت دومم رو حساب کنم .نا معدل کل ها فقط نوبت دوم
پاسخ:
فک کنم تو کارنامه نوشته شده باشه
سلام اقای فتحی ممنون که حرف دلمونو زدید راستی حالا که تابستونه میشه تو نظرات اقا مجتبی داداش یا مجتبی جون بنویسیم چون تابستون از وظیفه دانش اموز بودن فارغیم البته اگه بی ادب حسابمون نکنید و راضی باشید میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام اقای فتحی اخر کی بیام برا کارنامه فردا خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟ اقا فتحی وقتی اومدیم با صورت باز ازمون استقبال کنید لطفا قیافتون استرس امیز نباشه لطفا فردا لبخند فراموش نشه/........
پاسخ:
چشم قربان
اقای فتحی دست درد نکنه خدا از دهن مبارکت بشنوه که حرف دل ما رو زدی قربون حرف زدنت بریم ممنونیم
آقا من این ماژیک ها رو که بهتون نمیدم هیچ تازشم 4 تا ماژیک ژاپنی نوک تیز و یه تخته پاک کن آهن ربایی بهم بدهکارین بابت کلاس های جبرانی.حالا این هارو ول کن کی بیاییم واسه کارنامه؟
پاسخ:
فردا بیلا مازیکاتو بگیر!احتمالا سه شنبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی