دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

اسامی نفرات برتر پایه اول

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ق.ظ

1-حسین عسکری 19/95

2-حسین فرج پور 19/91

3-علی محمدزاده 19/91

4-حسن غفاری پور 19/77

5-پویا فتاحی 19/72

6-علی زاده محمد 19/69

7-رضا احمدی 19/66

8-محمد فرجزاده 19/58

9-احمدرضا درویش نژاد 19/22

10-مهران اکبری 19/11

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
مجتبی فتحی

نظرات  (۲۹)

نه از اونایی ک روزی برترین ها بودنو و نه از برترای الان
خوب پس برین بخوابین حالا که حال ندارین
خوب پیامای قبلیمو بخون سوالمو میبینی
پاسخ:
خستم بخدا
آغاانقدر که من سوالمو پرسیدم اگه از دیوار هم میپرسیدم جواب میگرفتم
پاسخ:
خوب بپرس بگیر
اوفففففففف چه کیفی داره زود پیاما تایید بشن فدایی داری اغافتحی ؛ حالا جواب ؟
تا تو سایتین جواب لطفا
اغا خوبه که گفتم جوابمو بدین ؟!
آقا نکنه میخواین برین که دیگه کاری به وبسایت ندارین ؟ بابا یه رونقی بهش بدین ! سوالمو هم جواب بدین لطفا ممنون میشم
اقا امروز اصلا اعصاب نداری و داری بهم فحش میدی چی شده کسی چیزی گفته؟؟؟؟/ قراره برید؟؟؟؟؟؟؟؟// حقوق تون کم شده؟؟؟؟؟؟؟؟ امید وارم دیگه اینجوری حاضر نشید تو سایت.....
اقای اول کجا رفتی؟؟؟؟////
سلا اقا اهنگ به طاها به یاسین رو میتونید از روی سایت پیشگامان اندیشه کپب کنید برامون تو سایت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۵ نوه ی پسر خاله ی کوروش کبیر
آقای فتحی نظر خودت در مورد این نمرات چیه؟؟
از کی انتظار بیشتری داشتی؟؟
کدوم یکی خوشحالت کرد ؟؟
از کدوم یکی ناراضی هستی؟؟
سلام من اولم فک کنم بدونم کی هستی میگم تو دوست ف.ن وص.ن هستی ؟
حداقل بگو دوم هستی یا اول؟؟؟
اول اسمم ( ح )
شاید حوصله نداشته همین طوری از اقای فتحی پرسیدی..
اول B
چشم یه چند روز ناقابل صبر میکنیم اقا یه چند تا ندید پدید هست قیافم مث اونا شده هی نظر میدم پشت سرم تایید میکنید اقا یه خواهش دارم نظرات من و اقای اول رو تایید کنید چون قرار با گفت و گو به نتیجه برسیم البته حرف زد نقیض و بد نمی زنیم ممنون....
اقا اجازه یه کوچولو صبر یعنی کی ؟؟؟؟؟؟؟// چقد حال میده تا نظر میدیم پشت سرمون تایید میشه........
پاسخ:
یه چند روز ناقابل
نبابا یکم اون مغزتو بکار بنداز فرهاد که پسر عموی صادق و فرید هست یعنی نمی تونه زنگ بزنه ازشون بپرسه اقای اول اسم خودت یا اولشو بگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مطمئن باش فرهاد نجف وند زاده(نجفی) نیستم تو کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر صادق و فرید نیستی اقای اول کلاس چندمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای فتحی نمیشه معدل بقیه بچه ها رو هم بزنین؟؟؟ .. اگه بزنین خیلی خوب میشه..

دوست دارم ببینم بقیه بچه ها چیکار کردن!!!
پاسخ:
باشه یه کوچولو صبر
میدونم از دوم تجربی هستی ... میدونم اسمت فرهاد هستش .. درست میگم؟؟؟؟

راستی اقای من معدلت چند شده؟؟؟
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۶ پنگول جون ( دوم ریاضی)
فکرم میکردم رضا احمدی چون نوبت اول خیلی خوب نبود خودش رو بشتر از این ها بالا بکشه . البته 19/66 هم خوبه..
ولی آفرین به حسین عسکری که خودشو خوب برد بالا.....
اقا اول میرسم بنظرت تو سایت اسمتو بگی یکم نه خیلی ضایع نیس حتما یکی از خودشونی اصلا واقعا کلاس اولی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه خواستم اسممو بگم نمی گفتم من حالا اقای اول اگه تو زرنگی اسم واقعی خودت چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه فرید هستم نه صادق... باشه برو به دوستاشتنشون برس به من چه!!!

حالا آقای من . اسم واقعیت چیه؟؟؟
اقای اول من حدس میزنم که یا صادق هستی یا فرید کدومی هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای اول دوسشون دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چطور چرا میرسی؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین عسکری شد 19/95 !!!!!!
اشتباه نکردین . عسکری که نوبت اول شد 19/67 . حالا چطور شد 95 ؟؟؟؟
پاسخ:
معرکه بودن دو تا حسین
حالا چرا سراغ فرید و صادق رو میگیری ؟؟ آقای من
اقا سلام برای سال اینده صادق و فرید نجفی ثبت نام کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
هنوز که کسی ثبت نام نکرده ما تازه داریم کارنامه ها رو میدیم
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۹ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی