دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

راهیان نور

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۰۵ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۴
مجتبی فتحی

نظرات  (۷)

۲۲ آبان ۹۳ ، ۰۹:۴۹ راهی راهیان نور
سلام بر آقای فتحی......... این اردو بهتر از هزاران اردو ای کاش همیشه بتونیم بریم.یاد لاله های گلگون کفن بخیر. آقای فتحی بجان خودم حضورت در این اردو مایه آرامش بود.
به نظر من این بدترین اردویی بود که توی عمرم رفته بودم
عکس ما نیس بجان خودم من اومدم.گشتین هرچی عکس من توش نبودم رو زدین.ولی دستتون درد نکنه واسه دوربین که واسه مدرسه خریدین
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۲ احمدی روشن اینده
سلام یکی بیاد باهاش حرف بزنم حوصلم سر رفت یه مطلبم نیست اگه دیر بجنبید یه دانش اموز زرنگ از تاب بی حوصلگی از دست میدید............
۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۹:۲۹ احمدی روشن اینده
سلام اقا الان نزدیک ۱ ساله که قرار اهنگ بزارید پشت سایت!!!!مشکلتون با اون شرکت حل نشد!!!!!در صورت امکان لطفا جواب بدید
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۸:۵۸ احمدی روشن اینده
اقا دستت درد نکنه لطف بزرگی کردی!!!!!ممنونم
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۰ املاک تهران

سلام خسته نباشید خیلی عالی بود ، موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی