دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

بازم پل خربگیری!!!!

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ب.ظ

دبیرستان که بودیم یه معلم ادبیات داشتیم به اسم آقای نداف!اینو از من نشنیده بگیرید خیلی اذیتش میکردیم ! میدونید من دانش آموز همین دبیرستان بودم که الان مدیرشم ! اونوق اسمش دبیرستان رجایی بود ! خلاصه این آقای نداف دزفولی زرنگ ناقلا صبر کرد تا ایام امتحانات شد!چشمتون روز بد نبینه یک(yak) امتحان سختی گرفت که هممون با کله افتادیم!سر جلسه امتحان هممون داد و بیداد میکردیم که این سوالاتو از کجا آوردی! آروم و با یه برق موذیانه تو چشاشو یه احساس غرور ناشی از انتقام گرفتن از ما بادی به غبغب انداخت و گفت:امروز روزیه که من دم پل خربگیری ایستادم.

آدما رو رد میکنم خرا رو نگه میدارم ! البته من از پل رد شدم خدا رو شکر! بچه ها! تو ایام امتحانات تا میتونید درس بخونید که بتونید مثل مدیرتون از پل خربگیری سربلندو سرافراز رد بشید و نگیرندتون!از شوخی گذشته تو ایام امتحانات هر کاری غیر درس خوندن دارید بذارید  کنار و  فقط درس بخونید!به قول دکتر شریعتی:فرزندم اگر خواهی محتاج کسی نشوی بخوان بخوان بخوان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۲
مجتبی فتحی

نظرات  (۱۲)

۰۸ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۱ احمدی روشن اینده
اقای فتحی در ضمن شما هک وقتی یه نظر بعضیها میدن که توهین و تحقیر تایید نبود مگر اون شما نبودید که میگفتید نظر باید ارزش داشته باشه این مدرسه هم مدرسه ای نشد!!!!متاسفم
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۵ احمدی روشن اینده
به کسی چه؟؟؟؟ بردید پای دس و مشقتون پلیس های هویت جو ههههههه
اقا به معلم ها بگو وقتی امتحان داریم.بیان سر جلسه امتحان به خصوص اقای تاجدی.که یه طوری از رو پل ما هم رد بشیم.اگه انجام بدی ممنونت میشم.
اسماعیل کیه؟
والا نمیدونم، اگه فهمیدین به من هم بگین
اصلا احمدی روشن آینده اقاست؟
اسماعیل تهمتنی بیا ببین این احمدی روشن آینده چی میگه.میگه چاپلوس خودتی.من با حرف اسماعیل موافقم، تو معنای واقعیه کلمه ی چاپلوس هستی
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۶ احمدی روشن اینده
هرگز نمی فهمی احمدی روشن اینده چ اقای خوب درس خون و با ادبیه وقتی از این پل رد شدی بیا اگه رد شدی همون ور بمون به قول اقای فتحی حقیقت تلخه در ضمن خوت چاپلوسی !!!! خود خودت
خوب یعنی چی این مطلب.حالا اگه رد بشیم میشیم اسب زورو.یا الله
آقای فتحی یعنی می فرمایی ما خر هستیم؟؟؟؟
پاسخ:
بلانسبت ..
این چابلوس(((احمدی روشن اینده))) کیه؟
پاسخ:
حقیقت تلخه
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۰ احمدی روشن اینده
اغا هر سال ما رو با پل خربگیری و اغای نداف رو به رو می کنی واقعا چیز جالبه ایشالا ما هم مثل مدیرمون ازش رد شیم؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی