دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

سومی ها در آستانه یک تحول بنیادین

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴ ق.ظ

سلام بچه ها.الان فرهاد یه پیام رو گوشیم داد و بهم گفت گوشی اندرویدشو کنار گذاشته و یه گوشی ساده خریده.شاید باورتون نشه چند ماهه دارم با فرهاد و علی امامی و حبیب مذاکره میکنم در مورد موبایل.بنظرم مذاکراتمون از مذاکرات هسته ای هم سخت تره.آخه اونجا مذاکرات بین ایرانه با 5+1 ولی اینجا بین مدیره با 156+1.ولی فک کنم داریم به توافق میرسیم اونم یه توافق جامع اونم از نوع برد برد!!!فرهادو که گفتم علی امامی تو ترکه حبیب رو نمیتونم رصد کنم بسکه فوگوره ولی درس خوندن رو شروع کرده دارم بهش امیدوار میشم کم کم.رضا شعبانی کلش رو پاک کرد.حسن غفاری گوشیشو کنار گذاشته میدونم.محمد علی مزکی قول بعد عید رو داده ولی دیره همین هفته میبندیمش به تخت و گوشیشو ازش جدا میکنیم.قراره من و آقای محمودی یه شب بریم خونشون باباش صیغه طلاق رو با موبایل جاری کنه.جدی میگم قراره بریم خونشون.مهدی جعفری کلاس اول بعد جشن گوشیشو تحویل خانوادش داده و احمدرضا محمدزاده تو پروفایل گوشیش نوشته اول درس بعد چت.من براش نوشتم اول درس دوم درس سوم درس.شاید خیلیای دیگه باشن که از همون اول سال گوشی رو کنار گذاشتن یا مث بچه های آقای پورخسروی تا قبل دانشگاه اصلا گوشی دستشون نمیگیرن من فقط چند تا مثال زدم.و اما حرف آخر:شاید فک کنید قدیمی هستم و با تکنولوژی مخالف.شاید بگید چرا خود شما و بقیه معلما استفاده میکنن.حتما اینا رو میگید حرف من اینه که شما باید تو این مقطع مهم زندگیتون هر چیزی رو که تمرکزتون رو از روی درس خوندن کم میکنه رو بندازید دور.حالا این میخواد موتور باشه یا موبایل یا تلویزیون یا حتی تو این مقطع مهم ورزش.بچه های سوم باور کنید که همه شهر همه معلمها و خانواده ها همه منتظر اینن که ببینن اولین خروجی های دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن چن مرده حلاجن.پس تا میتونید درس بخونید بهتون امیدوارم و همه جوره ازتون حمایت میکنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۱
مجتبی فتحی

نظرات  (۳۲)

عکس جدید بذارید!
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۹ از طرف دومین کلاس مدرسه از نظر معدل
سلام. آقای فتحی یه ساعت توی کلاس دوم ریاضی بود چیکارش کردین؟؟؟
آقای فتحی مردیم از بس این مطالب رو میبینیم، تا میایم توی وبلاگ اولین چیزی که به چشمم میخوره آینه.... سومی ها در آستانه یه تحول بنیادین...... خو آقا من چیکار کنم، چه ربطی به بقیه داره...... یه مطلب جالب بزن
آقای فتحی همچنان منتظرم که بگی چرا من لازم التوجه هستم..... ولی شما پشت گوش انداختن......
منتظرررررررررررررررررم
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۳ یخ فروش جهنم
آقا من گوشی حبیب رو میخوام حبیب کجایی؟؟؟؟؟؟
آقای فتحی شما گفتین مذاکره با ١۵۶+١ اون ١ کیه که از بقیه جداست؟؟
خو آقای فتحی اگه من بمیرم دیگه کی توی لحظات حساس شما رو راهنمایی کنه؟؟
خیر سرم صبح وقتی بلند شدم اولین کاری که کردم اومدم توی وبلاگ تا شاید جواب سوالم رو بگیرم ولی با این جواب شما سخت پژمرده شدم..
آقای فتحی کمتر کسی گیر میاد که توی لحظات حساس شما رو راهنمایی کنه ولی شما قدرشون رو نمیدونین..... آره بزار من بمیرم تا ببینم بعد من کی شما رو به این زیبایی راهنمایی میکنه..
اقای . من با اینکه به شما شک دارم که از احمدی روشن هستی یا نه ولی جدا خیلی از شخصیتت خوشم میاد اگه از احمدی روشنی دوست دارم بشناسمت خوشم میاد با اغای فتحی انگار لجی و نظراتو خوب دنبال میکنی!!!
ای بشکنه این دست که نمک نداره... تقصیر منه که شما رو راهنمایی میکنم بعدش شما یه حرفی میزنین مثل الف لام میم، بجز خودتون دیگه هیچکس معنیش رو نمیدونه،حالا نمیدونم از خوبیم گفتی یا از بدیم....
آقای فتحی اگه نگفتی منظورت چی بوده فردا میرم زیر تریلی و بعدش جلسه ی هسته ای شما میشه 155+1.... آقای فتحی اگه دلت میخاد من زنده بمونم بگو ببینم منظورت چیه که میگی من لازم التوجه هستم...همچنان منتظر جواب شما خواهم بود..........
پاسخ:
دانش آموز کمتر مدرسه بهتر!
آقا یادت باشه که جواب سوالم رو ندادی و سوالم رو هم نمایش ندادی. (سوالم این بود که شما چرا گفتین من لازم التوجه هستم؟)
پاسخ:
باشه آقا یادم میمونه
اقا ببین چی شد !!!حالا باید دلالی هم بکنید ..برا گوشی حبیب میگم
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۴ حبیب حیدری
با سلام و تشکر فراوان از جناب مدیر از انتخاب این صفت زیبا برای من باید عرض کنم...گوشی من samsong note 2 هستش سه ماه کار کرده و یک میلیون و پنجاه هزار قیمتشه...همین الان جو گرفتم قصد فروش کردم مشتری داشتید معرفی کنید...قیمت فقط نقد گوشی هم تضمینیه.
اما اقا هواشون رو داشته باش.
خب؟؟
پاسخ:
خب!
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۷ محمدعلیزاده
سلام.اقا گوشی ساده برام سراغ نداری گوشی گیرم نمیاد.خخخخخخخ
چرا لازم التوجه؟؟؟
آقای فتحی نگفتی چرا لازم التوجه؟
پاسخ:
حالا 
جمش کردم ولی اغا دارم میمیرم فقط من موندم بدون گوشی و مودم و با کلی کتاب و جزو از فردا ساعت شش صبح من یه نفر دیگم و با کله میشم!!!! و من الله توفیق
چرا لازم التوجه؟
اقا فقط کلاس سومی ها گوشی هارو جمع کردنه؟؟؟؟؟
پاسخ:
مشغولند 
چشم آقای فتحی حرفتون متین گوشی هارو جمع میکنیم
همین پیامی که شما در جواب نوشتین کاملاً باهات موافقم. بنظرت آدمی که اینطور پیام میده چطور آدمی باید باشه؟
پاسخ:
لازم التوجه
اقا ممنون از اینکه ظاهرا این همه به فکر ما هستید !!
همین نظر که سوم تجربی داده
آغا من که جعمش نمیکنم تا بیای خونمون مثل شعبانی که میگی میرم اگه اومدی جلوی خودت تحویل شما یا بابام میدم!!!!
پاسخ:
بی کله دلبندم اون مزکی بود نه شعبانی 
چشم پرتش میکنیم دور
اما هوای دانش آموزان ضعیف تر هم داشته باش
ممنون
سلام آقای فتحی
چشم آقا پرتش میکنم دور و درس میخونم
آقا اما بکم هوای دانش آموزان ضعیف هم داشته باش امید وارشون کن به درس خوندن و تشویقشون کن
مممممننننوووووونننننننن
آقای فتحی اگه بفهمین که این پیام رو چه کسی نوشته چه دیدی نسبت بهش دارین؟؟ (این پیام رو من نوشتم ولی میخام ببینم نظر شما در مورد آدمی که اینطور نظر میده چیه)
پاسخ:
کدوم نظر؟
آقای فتحی شما فقط زوم کردین روی دانش آموزانی که درسشون قویه، کسانی که یکم درسشون ضعیفه و یا حتی متوسط هستن تشریف بردن با گله.. آقای فتحی دو روز دیگه وقتی مثلاً یه دانش آموزی که خودش زرنگه و همه ی نمراتش بیسته و در آینده یه دکتر بشه نمیاد بگه تنها دلیل موفقیت من آقای فتحی بوده میگه من خودم خیلی تلاش کردم. اونایی میان ازتون تعریف میکنن که ضعیف بودن و با کمک زیاد شما به جایی رسیدن. پس بیا یکم هم به دانش آموزان ضعیف تر توجه کن. من خودم که این پیام رو نوشتم اصلاً ضعیف نیستم،فکر نکنین بخاطر خودم گفتم...قطعاً میدونم که شما یه جوابی برای حرف من دارین. پس اون جواب رو بنویسین که اگه خدایی نکرده من در اشتباه هستم از توی اشتباه بیام بیرون....با تشکر
پاسخ:
سلام.کاملا باهات موافقم.به نکته خوبی اشاره کردی ولی اگه دقت کردی به اسامی دانش آموزایی که مطرح کردم متوجه میشی که توجه من فقط رو زرنگا نیست.مثلا مزکی و مهدی جعفری و احمدرضا محمدزاده کلاس اول.در هر صورت بابت تذکر بجات ممنونم.
سلام دستت درد نکنه اقای فتحی کارتون حرف نداشت گوشیم که مرتب خاموشه فقط مواقع ضروری روشنه کامپیوترم تعطیله اینم اخرین پیامیه که تو وبلاگ میدم درسم رو هم شروع کردم روزی تقریبی 5 ساعتی میخونم قول میدم بیشترشم کنم بازم ممنون
پاسخ:
و من الله توفیق
باشه دل کندن ازش سخته ولی ایشالا شب صیغه رو میخونم فقط به خاطر حرف شما و بیشتر به خاطر خودم که بچسبم به درس !!!!! و من الله توفیق
پاسخ:
و من الله اوفیق
اغا نمیشه برداریم فقط ۵ شنبه جمعه دربیاریم؟؟؟ جواب بده اگه نه میخوام منم کلا برش دارم و جز اونا بشم !! من سوم تجربی هستم!!
پاسخ:
بنداز بره 
بله اقای فتحی کارتون حرف نداشت! ممممممننننننوووووننن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی