دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

این برنامه، یک نرم افزار ریاضی می باشد که مطمئنا برای دانش آموزان دبیرستانی و دانشجویان سال اول و دوم بسیار کاربرد دارد نام این نرم افزارPower Toy Calc می باشد و در واقع یک ماشین حساب مهندسی است با امکانات اضافی. برای مثال نمودار هر تابعی را که به آن بدهید برای شما رسم می کند و به ازای مقادیر مختلف اندازه تابع را محاسبه می کند.

این نرم افزار انواع و اقسام توابعی مثلثاتی و لگاریتمی و جذر و غیره را به صورت پیش فرض دارد و به شما نیز امکان تعریف توابع جدید را می دهد. همچنین تبدیل واحدهای مختلف را به راحتی برای شما انجام می دهد برای مثال تبدیل متر و فونت و اینچ و یارد به یکدیگر یا تبدیل کیلوگرم و پوند و اونس و انواع تبدیل زمان ها و سرعت و دماها.

دریافت
حجم: 624 کیلوبایت

برای دیدن نمودار یک تابع روی گزینه ADD کلیک کنید، پنجره ای باز می شود که از شما می خواهد تابع مورد نظر را به صورت g(x)=… بنویسید. به محض تایید تابع، نمودار آن برای شما رسم می شود.

جهت بدست آوردن اندازه تابع به ازای مقادیر مختلف در قسمت Input، تابع خود را همراه با مقدار مورد نظر بنویسید، برای مثال g(2). آنگاه مقدار تابع را در پنجره بالایی مشاهده کنید. در این قسمت می توان از توابع پیش فرض با کلیک کردن روی آنها استفاده کرد.

این نرم افزار برای انجام تکالیف ریاضی دبیرستان و محاسبات عددی فوق العاده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
جوادی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی