دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

یک توضیح!

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ق.ظ

ایده ی نظرسنجی کار بسیار خوبی است که آقای فتحی با شهامت به عنوان نفر اول نظرسنجی آن را مطرح کرد.اما نظرسنجی دبیران به دلایلی و با اصرار من بصورت نتایج بسته ارائه شد.و نیم ساعتی مشغول چانه زنی با آقای فتحی شدم تا با اکراه نظر من را پذیرفت.پوزش بابت اینکه با اسم کاربری آقای فتحی پست گذاشتم.قطعا نتایج نهایی و نفرات برتر بصورت نمودار در معرض دیدگان تیز بین و دقیق شما قرار خواهد گرفت.مجددا، فقط یک رای دهید.با تشکر.جوادی

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۰۹
مجتبی فتحی

نظرات  (۲)

واقعا که آقای فتحی شجاع تر شناخته بودیمت پاک کردن نتایج خیلی ضایع بود یه دلیل محکمه پسند تر میوردید ما دیگه بزرگ شدیم آقا
پاسخ:
کار آقای فتحی نبود.من  آقای فتحی رو با اصرار مجاب کردم که نتایج رو ببنده.نفرات برتر رو میزنیم رو وبلاگ.آقای فتحی با اصرار من قبول کردن و تو نظرسنجی مربوط به خودشون شجاعتش رو نشون داد.جوادی
بهههههههههه ،چه عجب یه پست گذاشتین شما هم اقای فتحی !!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی