دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

از من به عنوان یک انسان خوب یاد کنید

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ

گریه ی ایکر کاسیاس اسطوره رئال در مراسم خداحافظی از رئال

 


دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 

 انگار همین دیروز بود که برای اولین بار در سن 9 سالگی لباس رئال را به تن کردم. در این مدت رویاهایم محقق شد. احساس خوبی به این باشگاه دارم و عاشقش هستم، این باشگاه به من کمک کرد که به عنوان یک فرد رشد کنم و شکل بگیرم. من هم همیشه سعی کردم ارزش های این باشگاه را حفظ کنم. در طول این سال ها، لحظات منحصربه فردی را تجربه کردم. دوستان زیادی را ترک می کنم که البته می دانم می توانم روی آن ها حساب کنم. همچنین می خواهم از مربیانم تشکر کنم. همه آن ها را به یاد دارم چون همه چیز را از آن ها یاد گرفتم. همچنین می خواهم از اعضای مختلف کادر فنی و همه کسانی که در باشگاه کار می کنند تشکر کنم. کسانی که در شرایط سخت مرا درک کردند. کسانی که دیده نشدند، اما همیشه آنجا بودند. از خانواده ام ممنونم که همیشه در کنارم بودند، مخصوصا همسر و پسرم. از رئال مادرید  به خاطر حمایتش ممنونم و ممنونم که توانستم در 5 سال اخیر با بازوبند کاپیتانی این تیم عنوان های زیادی کسب کنم. بیشتر از همه بیشتر از این که از یک  دروازه بان خوب یا بد از من یاد شود، امیدوارم که از من به عنوان یک انسان خوب یاد شود. به هزاران هوادار، از شما ممنونم. هیچ وقت نمی توانم شما را فراموش کنم. هرکجا باشید همراه شما هستم و فریاد می زنم هالا مادرید. نمی گویم  خداحافظ چون باید به زودی اینجا دوباره همدیگر را ببینیم. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
جوادی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی